لامصب
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

لامصب از سگ وفادار تره این تنهایی
تنهاش که میذاری میری تو جمع کلی میگی میخندی بعد که از همه جدا شدی
از کنج تاریکی میاد بیرون
وا میسه بغل دستت
دست گرمشو میذاره رو شونت بر میگرده در گوشت میگه
- خوبی رفیق؟ بازم خودممو خودت...
اون نفسش که مموقع حرف زدن میخوره تو صورت عادم...
باز باید یکی دیگه روشن کنم....



نظرات شما عزیزان:

تارا
ساعت12:44---20 تير 1391

به شوخی به گیله مرد میگم : راستی ندیدم سیگار بکشی ؟ نکنه از بابات میترسی ؟

با لبخندی گفت : نه ولی این ربطی به ترس نداره !

گفتم : پس حتمن از مضراتش ترسیدی و دنبالش نرفتی؟ درسته !

گفت نه ! خیلی ها مضراتش رو هم میدونند و سیگاری میشن و سالها سیگاری هم میمونن !

گفتم پس چی شد سیگاری نشدی ؟!

به شوخی گفت : بابام هرگز سیگار نکشید ، با خودم گفتم اگه خوب بود، خودش اولین نفری بود که سیگار میکشید پس بی خیال سیگار شدم ...

بعد با حالتی جدی گفت : محاله پدر سیگاری باشه و بچه سیگاری نشه !

به فکر فرو رفتم و به یاد بچه هایی افتادم که به شوخی بهشون سیگار میدن تا واسه پدربزرگ یا بابا روشن کنه و وقتی بچه بینوا به سرفه میوفته غش غش بهش میخندند ...

افسوس از آتشی که بدست خودمون روشن میکنیم تا خودمون رو بسوزونیم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 20 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 170
بازدید کل : 702891
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما