لطیفه
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

از خدا ميخوام موانع رو از سر راهت برداره... ، آخه خر نميتونه مثله اسب از روي موانع بپره !!...


اگه گفتي تنها جانوري که همه رو مي شناسه چيه؟ گوسفنده ديگه ، چون هر کي رو مي بينه ميگه: به ... !!...


تو در قلب من جا داري ، به به قلب من شده گاو داري !!...


اگه ديدي بچه اي كنار يک روزنامه نشسته و روزنامه زرد شده ، بدون كار بچه نيست تبليغ ايرانسله !!...


به يه خانمه ميگن: چي شده که اين بار يک ساعت با تلفن حرف زدي؟ ميگه: آخه اشتباه گرفته بودم !!...


اگه تو با من باشي ، چراغ خونه ام باشي ، اونقدر روشن خاموشت مي کنم تا بسوزي !!.....


مي دوني چرا مار سوار قطار نمي شه؟ چون دست نداره باي باي کنه !!...


تو توي دماغ من چيکار مي کني؟! ، جنبه شوخي داشته باش ... ، خواستم بگم: تو نفسمي !!......


مي دوني چرا زنها بيشتر از مردها عمر مي کنند ؟... چون زن ندارن !!...


روز زن طلا فروشي ها خيلي شلوغ ميشه ، ولي روز مرد جوراب فروشي ها !!...


گرد و خاک تنهائي قلبم رو با جاذبه نگاهت زدودي ، خونه قلبم رو از غم پاک كردي ... ، حالا كه زحمت كشيدي روي اون ميز هم يه دسمال تميز بكش !!...


كشور در توليد علوفه به خود كفايي رسيد ، ديگه نگران غذات نباش !!..


همه نابغه ها يکي يکي از بين ما رفتند؛ سعدي ، حافظ ، زکريا ، ابن سينا ، مولوي ... من هم که حال خوبي ندارم !!...


فقط يه نفره كه براي تو تا آخر عمر نفس مي كشه ، اون هم دماغته !!...


يه خره عكس خودشو توي آب مي بينه ، ميگه: چقدر شبيه اوني ام كه داره اين اس ام اس رو مي خونه !!...


اگه رفتي توالت زياد زور نزن ، چون جنس ايراني زود پاره ميشه !!...


از سرسبزترين نقطه قلبم برات يونجه تازه مي فرستم !!...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 616
بازدید کل : 703508
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما