آشتیانی: استقلال فردا دفاعی بازی خواهد کرد/ پرسپولیس باید برنده دربی شود
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درخصوص شهرآورد 74 گفت: هواداران پرسپولیس امیدوارند تیمشان حداقل بتواند استقلال را شکست دهد در غیر این صورت ممکن است هواداران از دست بروند!

 

ابراهیم آشتیانی در خصوص شهرآورد 74 گفت: همیشه بین دو تیم استقلال و پرسپولیس یک بازی سنتی انجام شده است و طرفداران دو تیم نسبت به این بازی خیلی حساس هستند.

 

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی که پرسپولیس قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را از دست داده است هواداران این تیم امید دارند که تیمشان حداقل بتواند استقلال را شکست دهد.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس باید با نتیجه ای که در دربی می گیرند دل طرفداران خود را شاد کنند وگرنه ضربه سختی به آنها وارد خواهد شد بطوریکه حتی ممکن است پرسپولیس هوادارانش را از دست بدهد.

 

وی در ادامه در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال هم گفت: استقلال تیم خوبی است و با توجه به اینکه در صدر جدول رده بندی لیگ قرار دارد اگر مقابل پرسپولیس به نتیجه تساوی هم برسد همچنان جایگاه خود را در جدول حفظ خواهد کرد.

 

آشتیانی در ارزیابی نحوه بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در شهرآورد 74 نیز عنوان کرد: به نظر می رسد پرسپولیس برای پیروزی در این دیدار بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار دهد و استقلال هم با توجه به اینکه صدر جدول است و در مقابل پرسپولیس شکست نخورد بازی دفاعی را در دستور کار خود خواهد داشت و برای گلزنی بیشتر بر روی ضدحملات متمرکز است.

 

 

 

وی درباره داوری این دیدار گفت: با توجه به اینکه نسل گذشته داوران فوتبال ما سرآمد فوتبال آسیا بودند انتظار این است که داوران جوان ما دقت بیشتری در سوت زدنهای خود کنند و شرایط جسمی و روحی خود را برای اینکه از بازیکنان عقب نمانند و به صحنه ها نزدیک باشند ارتقاء دهند




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 770
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 948
بازدید ماه : 1439
بازدید کل : 704331
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما