پ نـ پ
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

دارم ماشين رو ميبرم تعمير گاه ميگه سووئچ رو بردي پـَـــ نــه پـَـــ قراره ماشين رو تا اونجا هل بدمبعدم اونا زنگ بزنن 110 بگن يه مورده مشكوك داريمواسم شر بشه


زنگ زدم میگم مامان بیا منو گرفتن ... میگه خاک تو سرم, گشت ارشاد؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ مرکز نخبگان ایران


حدود ۳ صبح بود رفتم سر یخچال پارچ آب رو برداشتم آب بخورم. دوستم بلند شده میگه می‌خوای آب بخوری ؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ تو خواب یادم افتاد به گلا آب ندادم می‌خوام بهشون آب بدم


میگم بابا... تصمیمم رو گرفتم... می خوام زن بگیرم... میگه میشناسیش؟ میگم آره. میگه مجرده؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ منتظرم شوهرش رضایت نامشو امضا کنه بریم خواستگاری


رفتم پیژامه رو از کمد برداشتم پوشیدم. بابام میگه از تو کمد برداشتی؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ گذاشته بودم تو یخچال تابستونیه پیژامه تگری بپوشم خنک شم


به رفیقم میگم شارژر سوزنی داری؟ میگه می خوای موبایلتو شارژ کنی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام دگمه لباسمو باش بدوزم


مراقب جلسه کارت دانشجوییمو گرفته عکسمو دیده می گه خودتی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ عکس رضاخان رو گذاشتم جولو چشمام باشه


از من پرسید:fbi یعنی پلیس های ویژه فدرال؟؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ یعنی فدراسیون بچه بازان ایران!


تو مهمونی صاحب خونه هی اصرار میکرد که تو رو خدا غذا بکش گفتم من رژیمم، گفت رژیم غذایی؟گفتم پـَـــ نــه پـَـــ رژیم اشغالگر قدس.الانم میتونین با سنگ منو بزنین!!


از دستشویی اومدم بیرون، همکارم منتظر وایستاده منو دیده میگه، تو بودی تو دستشویی؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ سه نفر دیگه هم هست، من اول شدم


سوار آژانس شدم میگم خیابون خواجه نصیر ... می پرسه خواجه نصیرالدین طوسی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ نصیرالدین صورتی مایل به قرمز....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 239
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 417
بازدید ماه : 908
بازدید کل : 703800
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما