پولادی: صحبت‌های دنيزلی انگيزه مضاعفی به بازيكنان پرسپوليس داد
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

مرجع خبری پرسپولیس :  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپوليس براي موفقيت در مراحل پاياني ليگ قهرمانان آسيا نياز به تقويت دارد.


مهرداد پولادي درباره پيروزي تيم فوتبال پرسپوليس در برابر الغرافه اظهار كرد:‌خدارا شكر نتيجه خوبي در قطر گرفتيم. فكر مي‌كنم پيروزي مقابل الغرافه آن هم با سه گل نتيجه فوق‌العاده‌اي بود. بايد به تمام بازيكنان، كادر فني و مديريت باشگاه خسته نباشيد بگوييم و اميدوار باشيم اين روند ادامه داشته باشد تا در بازي‌هاي بعدي هم پيروز باشيم تا در نهايت آخرين بازي اين مرحله پرسپوليس فقط يك بازي تشريفاتي شود.

وي در پاسخ به اين كه آيا شما هم معتقديد پرسپوليس با اين نتيجه انتقام شكست سه سال گذشته از الغرافه را گرفت، اظهار كرد:‌ به نوعي اين نتيجه انتقامي از آن شكست بود. ما براي رقم زدن چنين نتيجه‌اي انگيزه‌اي زيادي داشتيم. قبل از بازي دنيزلي اين مسئله را گوشزد كرده بود كه پرسپوليس پنج گل از الغرافه در همين ورزشگاه خورده بود و الان فرصتي است تا شما آن شكست تلخ را جبران كنيد. اين مسئله انگيزه مضاعفي در ما ايجاد كرده بود تا علاوه بر پيروزي در اين مسابقه بتوانيم آن نتيجه را به نوعي جبران كرده باشيم. فقط اميدواريم در بازي برگشت الغرافه را با قدرت شكست دهيم.

پولادي در واكنش به عملكرد تيم پرسپوليس در مسابقات ليگ برتر و اين‌كه قطري‌ها تعجب مي‌كردند تيمي كه با سه گل الغرافه را شكست داد در رده هشتم جدول ليگ برتر ايران قرار دارد اظهار كرد: متاسفانه امتيازات زيادي را در ليگ از دست داديم. اما فكر مي‌كنم الان شش بازي براي ما تا پايان ليگ باقي مانده است كه اگر بتوانيم امتيازهاي اين بازي‌ها را كامل بگيريم براي دوباره آسيايي شدن شانس كمي نداريم اما اگر نه بخواهيم باز هم امتياز از دست بدهيم ديگر شانسي براي ما باقي نمي‌ماند.

مدافع تيم پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا در پاسخ به اين سوال كه آيا اين تيم با همين تركيب نفرات مي‌تواند در مراحل بعدي ليگ اين رقابتها موفق باشد، تصريح كرد: صد در صد اگر تيم ما به جمع هشت تيم پاياني ليگ قهرمانان راه يابد پس از آن فرصت خوبي خواهد بود تا اين تيم تقويت شود. فكر مي‌كنم كه بايد پرسپوليس را در آن زمان تقويت كرد چرا كه بازي‌ها سخت‌تر و فشرده‌تر خواهد شد چون اگر ما به مراحل بالا راه پيدا كنيم بازي‌هاي آن زمان با رقابت‌هاي جام حذفي و مسابقات ليگ برتر همزمان خواهد شد كه كار را براي پرسپوليس فوق العاده دشوار مي‌كند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 19 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 187
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 365
بازدید ماه : 856
بازدید کل : 703748
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما