حرف دلم
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

 

سلام دوستای گل حالتون خوبه

من اشکانم  نویسنده وب

نمیدونم چرا این پستو میذارم ولی دوست دارم این جمله رو بگم

بچه ها 90تموم شد

خوشحالم از این که برخی دوستان نتی رو ملاقات کردم و از بینشون دوستان زیادی پیدا کردم

خلاصه چقدر زود تموم میشه این روزا

با همه خاطراتش ما رو تنها گذاشت و رفت

نمیدونم به تو چطور گذشت دوست گلم . من که حس میکنم کنار تنهاییم کنار خاطرات  بدم قرن هام بگذره نمیفهمم

همه صحنه ها داره به سرعت از ذهنم میگذره نمیدونم نمره چند میگیرم ولی امیدوارم سال 91 بهتر باشه

 امید وارم همیشه کنار خانوادتون باشید شادو سر حال و دور از حتی یه شب فکر غم  دوستون دارم بای



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 18 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 1049
بازدید ماه : 1540
بازدید کل : 704432
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما