بهش نگو که گفتی‌ زندگی‌ بی‌ من نمی‌شه ... قسم خوردی که بمونی تا همیشه !
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

اگه پرسید ازت هنوز تو فکرمی؟

بخند و بش بگو یه تجربه بودم همین

اگه پرسید تاحالا واسه من گریه کردی

بگو نه ولی‌ بگو گریه کردم که برگردی

حواست نیست به این حالی‌ که من دارم

حواست نیست که من چقدر دوست دارم

حواست نیست همش گریه شده کارم

نفهمیدی من اونم که تورو تنهات نمیزارم

بهش نگو یه سال و ما با هم زندگی‌ کردیم

نگو یه روز نبودم یه عمر گریه میکردی

بهش نگو که گفتی‌ زندگی‌ بی‌ من نمی‌شه

قسم خوردی که بمونی تا همیشه

حواست نیست چقدر خراب و داغونم

بدون تو تک و تنها نمیتونم

چرا اینقدر کنار اون تو آرومی

نگو از گریه هام چیزی نمیدونی...



نظرات شما عزیزان:

adele
ساعت20:44---5 فروردين 1391
عکسای وبلاگتون عالیه....خیلی حس داره...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 5 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 1071
بازدید ماه : 1562
بازدید کل : 704454
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما