پـ نـ پـ
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

با دوست پسرم دعوام شد گفتم حیلی خودخاهی ،با اشاره به سمت خودش گفت من خودخواهم؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ پسر همسایمون خودخاهه

دختره "با کلی عشوه و ناز "ميگه کلی پسر با تک تک نفس های من مردن ! پسره با اعتماد نفس ميگه پـَـــ نــه پـَـــ ميخواستی نميرن از اون بوی بد دهنت

به دوستم ميگم دارم واسه چند روز ميرم آبادان . ميگه واسه کار داری ميری؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ يه دماسنج خريدم دارم ميرم تو دمای باﻻی 50 درجه تستش کنم

تو ماشین داشتم سی دی روضه گوش میدادم..میزدم جلو...دوستم گفت میخوای برسه سینه زنیشو گوش کنی؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ میخوام ببینم آخرش شام میدن یا نه

تو پارتی همه دارن وسط میرقصن رفیقم میگه اینا دارن می رقصن///گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دارن دست تکون میدن هلی کوپتر امداد بیاد کمک

عاقد : عروس خانم وکیلم ؟ عروس میگه پـَـــ نــه پـَـــ تو این بی شوهری میرم گل بچینم

 

رفتم مطب زنان نوبت بگیرم منشی میگه زائو شمایید؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ خواهرمه یه خورده خجالتیه این شد که ما مزاحمتون شدیم

زنگ زدم 118 شماره تلفن دانشگاهو بگیرم به اپراتوره میگم دانشگاه پیام نور لطفا میگه پیام نور؟؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ دانشگاهه آکسفورد!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 373
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 551
بازدید ماه : 1042
بازدید کل : 703934
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما