بهروان: درباره لغو دیدارهای پرسپولیس و سپاهان تصمیم‌گیری می‌کنیم
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه


 

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: درباره لغو دیدارهای پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

غلامرضا بهروان در مورد اینکه چرا هنوز سازمان لیگ برتر محل برگزاری فینال جام حذفی را مشخص نکرده اظهار داشت: باشگاه شاهین بوشهر می گوید پیش از این توافق شده بازی در ورزشگاه حافظیه برگزار شود و زیر این نامه را هم دو باشگاه امضا کرده اند.  

حرف آنها درست است و نمی توان به آن ایراد گرفت از سوی دیگر باشگاه استقلال می گوید فرقی نمی کند کجا بازی کند.

وی افزود: آقای عسگری را به عنوان نماینده فدراسیون به شیراز فرستادیم تا از چمن ورزشگاه حافظیه بازدید کند و در اهواز هم آقای فیروزفر را به ورزشگاه غدیر اعزام کردیم. امروز گزارش وضعیت این دو ورزشگاه به دست ما می رسد و تا ظهر در مورد محل برگزاری فینال تصمیم گیری می شود.

بهروان در خصوص اینکه گفته می شود وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال خواسته فینال جام حذفی در اهواز برگزار شود، گفت: هیئت محترم دولت قصد دارد در سفر به اهواز ورزشگاه ۵۰ هزار نفری غدیر را افتتاح کند، در همین راستا مدیرکل اداره تربیت بدنی ورزش استان خوزستان از فدراسیون درخواست کرد افتتاح این ورزشگاه با برگزاری فینال جام حذفی باشد و فدراسیون هم فقط موافقت اولیه خود را اعلام کرده اما ما هم می خواهیم با تفاهم و تعامل این تصمیم را بگیریم.

وی در باره اینکه خودش تمایل دارد بازی فینال در کدام ورزشگاه برگزار شود، تصریح کرد: من دوست دارم طبق برنامه ریزی قبلی بازی برگزار شود اما گاهی باید دید چه مسئله ای مهم تر است.

سرپرست سازمان لیگ برتر درباره اینکه برخی تیم ها درخواست کرده اند مسابقاتشان به تاریخ دیگری موکول شود، گفت: طبق مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ چنانچه به برنامه های لیگ خدشه ای وارد نشود و تاریخ در اختیار داشته باشیم می توانیم تاریخ مسابقات تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند را تغییر دهیم. به سپاهان، پرسپولیس و استقلال باید به عنوان تیم ملی نگاه کرد.

وی اضافه کرد:‌ تیم های پرسپولیس و سپاهان از سازمان لیگ درخواست کرده اند بازی ۲۷ اسفندشان به تاریخ دیگری موکول شود که امروز در مورد تاریخ برگزاری بازی های این دو تیم تصمیم گیری می شود. برگزاری بازی های متعدد در ورزشگاه آزادی دردسرهایی دارد و آنها از ما خواسته اند فشاری به چمن ورزشگاه آزادی نیاید. البته برای تصمیم گیری در این خصوص باید تیم های مقابل هم در نظر گرفت.

بهروان در این باره که گفته می شود کفاشیان حساب های سازمان لیگ را مسدود کرده و همه حساب ها به نام فدراسیون فوتبال فعال است، گفت: حساب ها مسدود نشده است. تشکیلات مالی این طور نیست که به یکباره چنین تصمیماتی گرفته شود ضمن اینکه پیش از این هم کفاشیان حق امضا داشت و اکنون هم امور مالی طبق روال قبل پیش می رود.

وی در ارتباط با اینکه برای فصل آینده تعداد تیم های لیگ برتری کاهش پیدا می کند یا خیر گفت: به عنوان رئیس سازمان لیگ آزادگان تصمیم دارم تعداد تیم‌های لیگ یک را کاهش دهم اما در مورد لیگ برتر هم نیاز به خرد جمعی داریم. می خواهیم لیگ با امکانات خوب برگزار شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 203
بازدید ماه : 694
بازدید کل : 703586
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما