پـ نـ پـ
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

زنگ زدم خونه ميگم همين الان پروازم نشسته، رسيدم، بابام ميگه سالم رسيدي؟ مي گم: پـَـــ نــه پـَـــ تو يه سانحه هوايي کشته شدم، شما داريد با جعبه سياه من صحبت ميکنيد

امروز توي باشگاه داشتيم ورزش ميکرديم که زلزله شد همه داشتيم فرار ميکرديم طرف روي تردميل داشت ورزش مي کرد گفت چي شده مگه زلزله شده دارين فرار ميکنين گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دارن بيرون شله ميدن

رفتم کفش بخرم یه کفش پوشیدم خوشم اومده میگم:همینو میخوام فروشنده میگه:اون لنگشم بدم؟میگم: پـَـــ نــه پـَـــ نده پسر حاکم پیدام کنه!

به مامانم میگم:نمیخای واسه ما آستین بالا بزنی؟میگه:پسرم زن میخوای؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ گفتم آستیناتو بالا بزنی با هم مچ بندازیم ببینیم کی قوی تره!

لباس سربازي تو تنم کيسه انفرادي پشتم همسايمون ميپرسه داري ميري سربازي؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ ميخوام برم کنار دريا

یارو زنگ زذه خونه ما میگه اداره ی ثبت احوال میگم نخیر مگه اشتباه گرفتم پـَـــ نــه پـَـــ شما درست گرفتید من اشتباه ور داشتم

به رفیقم میگم چه خوب می‌شه اگه جور شه واسه جامِ جهانی‌ بتونیم بریم برزیل، میگه بریم بازیها رو ببینیم؟! میگم پـَـــ نــه پـَـــ دیوید ویا داره خداحافظی می‌کنه، اسپانیا مهاجمِ خوب می‌خواد...!!!

نصف شب مامانم حالش خراب شده زنگ زدم اژانس میگه ماشین میخواین؟ پـَـــ نــه پـَـــ امشب شب مهتــابه حبیبم رو میخوام

یارو گشت ارشادیه اومده دختره رو بگیره…. دختره میگه: میخوای منو بگیری؟ پلیسه گفت: پـَـــ نــه پـَـــ میخوام بهت شماره بدم!!! دختره هم خنگ گفت:بریم تو کوچه..اینجا تابلویه!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 541
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 719
بازدید ماه : 1210
بازدید کل : 704102
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما