حرف های +18
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

یعنی اون کره خری که میخواد 20 سال دیگه مخ دخترمو بزنه الآن نشسته داره کارتون میبینه !

 بعضی وقتا که میبینم هیچ غلطی نمیتونم بکنم،
 یاد این میفتم که آمریکا هم از همین جا شروع کرد
 دلم یه کم آروم میشه....!

گاهی وقتا
از کنار غصه ها باید رد شد و گفت ” میگ میگ ” !

 آخرین خبر از جهنم :
 شیر آب دستشویی ها جفتش داغه !

کلاً با خرسا حال میکنم
۶ ماه میخوابن
۶ ماهم میرن ماهیگیری
کلاً تو عشق و حالن

 کیف پولم شده مثل پیاز ....!
 هر وقت بازش می کنم اشکم در میاد
 اینترنتم شده مثله آب حموم
 باید یا دم صبح بری یا آخر شب که فشار زیاده

انشاا... پسر اولم بچه باشه!


یکی از مشکلات من در درس علوم اول دبستان این بود که فکر می کردم حس چشایی مربوط به چشمه، حس بینایی مربوط به بینی!

اگه همسر خوبی نسیبتون شده هیچ تضمینی وجود نداره كه خواهر زنتون هم دختر خوبی باشه .......لطفا برادرتون رو بدبخت نكنید!

 اﻣﺮﻭﺯ ﺻﺒﺢ ﺁﻟﺘﻢ ﺍﺯ ﺟﺎ ﮐﻨﺪﻩ ﺷﺪ
 .
 .
 .
 ﺷﺎﻧﺲ ﺁﻭﺭﺩﻡ ﮐﯿﺒﻮﺭﺩﻡ
ﯾﻪ ﺁﻟﺖ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﺍﺭﻩ

ﺳﻪ ﺗﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﺍﻻﻥ ﮐﻪ
ﺣﻮﺻﻠﻤﻮﻥ ﺳﺮ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﺸﯿﻨﯿﻢ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺣُﮑﻢ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻨﯿﻢ

 وقتی توی مجله از مضرات سیگار خوندم…
 اونقدر وحشت کردم که قسم خوردم دیگه
 مجله نخونم!

این روزا پشتم فقط به شوفاژ گرمه ...

 آقا بیاین جمع شیم دورهم همدیگرو تحت الشعاع قرار بدیم!

تازه دارم میفهمم "موفق باشید" های استاد آخر برگه امتحان، جواب همون
"خسته نباشید" هاییـــِه که وسط درس دادنش میگفتیم :((

 لعنت به مستراحی که صد
ا را 56 مرتبه اکو کند.

امتحان تنظیم خانواده 20 شدم حالا با چه رویی برم به خانواده بگم ؟

 بچه که بودم شناسنامه داداشم گم شد
 .
 .
 الان دوازده سال میگذره
 .
 .
 ولی هیچکس نمیدونه
 .
 .
 .
 که شناسنامش و گرو گذاشتم تو کلوپ سر کوچه و یه سگا گرفتم

"دختر گلم" چیست؟
.
.
.
واژه ای است که مادران از آن برا
ی بهره کشی از فرزندان خود
در انجام کارهایی از قبیل جارو برقی کشیدن استفاده میکنند

 یکی از مهیج ترین تفریحاتِ آقایون
 .
 .
 تماشای پارکِ دوبل بانوان است !

تــه دیــگِ سیب زمینی ماکارونـــــــــــــی ، قس
متی از بهشت روی زمینه

 اونایی که یه ماه رفتن خارج لهجه پیدا کردنو باید با سیم جارو برقی انقد بزنی ، تا لهجشون خود به خود کم رنگ شه !

موبایلش آنتن نمیداد ، بهش مسیج دادم : نمیتونم بگیرمت …
جواب داد : به درک! مگه کم خواستگار دارم؟

 یه سوال از بچگی مغز منُ درگیر كرده...
 این كه تو جر و بحث بهت میگن حالا نشونت میدم دقیقاً كجاشونُ میخان نشون بدن؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 243
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 1271
بازدید ماه : 1762
بازدید کل : 704654
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما