پـ نـ پـ
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

تو توالت بودم و تو حال خودم.. یک هو یکی محکم زد به در …. گفتم بله .. دیدم داداشمه میگه اه تو اونجایی !!! گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ این صدای منشی توالته .. لطفا بعد از شنیدن بوق بفرمایین داخل.

دوستم تو اتاقش عکس یه گورخری زده بود بهش میگم عکس گورخر زدی تو اتاقت؟ میگه: پـَـــ نــه پـَـــ عکس جواني هاي بابام هست تو يوونتوس بازي ميکرده

به دوستم میگم جورابمو بده میگه میخوای بپوشی؟میگم: پـَـــ نــه پـَـــ یه سوسکه پیدا شده میخوام بذارم رو سرش خفه بشه

رفتم دکتر از منشیه می پرسم دکتر هست؟ میگه بله می خوایید برید پیششون؟ پـَـــ نــه پـَـــ اومدم ببینم اگه این وقت شب هنوز تو مطبند، تلاش شبانه روزیشون رو سرمشق زندگیم قرار بدم و برم!

تو هواپیما بودیم...خلبان میگه در حال کم کردن ارتفاع هستیم...بنده خدایی که پیش من بود گفت میخواد فرود بیاد؟؟؟؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ میحواد بره رکوع بعدش دو تا سجده و بعد هم سلام!!!!!

بهم یه پیامکامده گوشیم صدا داد دوستم گفت پیام امد گفتم پـَـــ نــه پـَـــ این صرفا جهت اطلاع بود که من گوشی دارم بدونید

دوستم زنگ زده خونمون میگه فردا میای دانشگاه جزوه ها تو بیار. مامانم میگه دوست دانشگاهت بود؟ پـَـــ نــه پـَـــ دوست زمان جنگ بود تو عملیات والفجر ٨... نقشه ی عملیات رو میخواست.

دوستم اومده خونمون مرغ عشق هامو دیده رو لوستر میگه : اینا مرغ عشقن؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ گونه نادری از میمون های بالدارن که فقط در شمال خونه ما رو لوستر زیست میکنن

سر کلاس از یکی از دانشجو ها سوال پرسیدم. همین طور نگام میکنه. بعد از اینکه دوستاش بهش گفتن که جواب بده. میگه: باید سوال راجواب بدم؟ منم گفتم : پـَـــ نــه پـَـــ گل را که چیدی زودتر بله را بگو .دل دام

از مدرسه بیرون اومدنی رفتم گوشیم رو از ناظم بگیرم. گوشی رو که برداشتم گفت :گوشی خودته؟ من هم از رو عادت گفتم پـَـــ نــه پـَـــ گوشی شماست، میخوام برش دارم تا دیگه گوشی نیارین مدرسه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 359
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 537
بازدید ماه : 1028
بازدید کل : 703920
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما