فصل جدید انتشار آلبوم های موسیقی "
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

بعد از ایام عزاداری ماه محرم و صفر چند آلبوم جدید از سوی موسسه فرهنگی هنری ایران گام به بازار موسیقی عرضه می شود
بعد از ایام عزاداری ماه محرم و صفر چند آلبوم جدید از سوی موسسه فرهنگی هنری ایران گام به بازار موسیقی عرضه می شود. آلبوم های «دوستت دارم» کاری از گروه سون، «برسماع تنبور»به خوانندگی علیرضا قربانی، «بوی دیروز» و «خاطرات طلایی»10 اثر نفیس از فریبرزلاچینی، «دل به دل» اثری از همایون شجریان،«سوپرایز» به خوانندگی محمد علیزاده،«جاده رویا» به خوانندگی سیروان خسروی و همچنین آلبوم جدید رضا صادقی که عنوان آن هنوز مشخص نیست در اردیبهشت ماه سال 91منتشر می شود.
شرح کامل آلبوم ها به این صورت است:
«دوستت دارم» کاری از «گروه سون» این آلبوم 9 قطعه است و قطعات آن شامل:«هر چی می گم دوستت دارم»،«نمی تونم ثابت کنم»،«نرو خواهش می کنم»،«دوستت دارم»،«همش به تو فکرمی کنم»،«نفس»،«عشق من»،«جدایی»،«من بی تو می میرم».
آهنگساز این اثرامیر قنادی است، کیارش پوزشی نیز 2ترک آن را آهنگسازی کرده است.خواننده و تنظیم کننده این آلبوم نیزآرش قنادی،امیر قنادی و کیارش پوزشی است. همچنین ترانه سرایان این اثر امیر قنادی، مریم اسدی،علیرضا پیروزی و کیارش پوزشی می باشد.
«جاده رویاها» به خوانندگی سیروان خسروی است که شامل قطعات «نه نرو»،«آخرین روز»،«بارون پاییزی»،«بی قرار»،«من عاشقت شدم»،«جاده»، «روزهای رویایی»و«تابوده همین بوده» است.
آهنگسازان این اثر سیروان خسروی،شهاب رمضان،مهدی یراحی و امید جامع است و همچنین ترانه سرایان آن امیرارجینی، سیروان خسروی،امید جامع ، زهراعاملی و امیر یگانه است.
«برسماع تنبور» به خوانندگی علیرضا قربانی می باشد که قطعات آن شامل «پیش راز»،«آن سومرو»،«برای تو»،«کوی عشق»،«نیمه‌شبان»،«تا عاشقی»است.تمام اشعار این آلبوم از مولانا است و تنها قطعه «کوی عشق» را سلمان ساوجی سروده است. آهنگسازان این اثر تهمورث پورناظری، کیخسرو پورناظری و سهراب پور ناظری می باشد.
«بوی دیروز» و «خاطرات طلایی» به خوانندگی فریبرزلاچینی است که برای سال جاری دو مجموعه نفیس که هر کدام شامل 5سی دی می باشد به بازار موسیقی عرضه می کند.
«دل به دل» همایون شجریان نیز با آهنگسازی پورناظری ها منتشر می شود.
محمدعلیزاده که پیش از این آلبوم موفق «جز تو» رامنتشر کرده بود این باربا آلبوم جدید خود با نام «سوپرایز»می آید. این آلبوم شامل یک پک و دو سی دی می باشد که قطعاتی از آلبوم «جز تو» هم در این آلبوم استفاده شده است. قطعات آن شامل«دلت با من»،«دل بده»،«دل بی توغم زده»،«غم دنیاست»،«قحطی »،«شهر باران»،«عشق من» و «حالمو زیبا کن»می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 298
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 476
بازدید ماه : 967
بازدید کل : 703859
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما