اس ام اس عاشقانه
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

 

از اداره برق مزاحمتون میشم ، شاکی خصوصی دارید ، برق چشاتون یه نفر رو کشته .


تقصیر دلم چیست اگر روی تو زیباست ، حاجت به بیان نیست که از روی تو پیداست ، من تشنه یک لحظه تماشای تو هستم ، افسوس که یک لحظه تماشای تو رویاست .


شماره کفشت را بفرست تا بزنم رو پیشونیم تا همه بدونند خاک پاتیم .


گویند غروب جاییست که زمین آسمان را میبوسد ، امشب برای تو غروب میکنم ، کجایی آسمان من ؟


نمیگویم فراموشم نکن هرگز ، ولی گاهی بیاد آور رفیقی را که میدانی نخواهی رفت از یادش .


اگه کسی محکم بهت لگد زد ناراحت نشو ، چون خیلی توپی .


خوشبخت ترین ، خوش شانسترین ، سعادتمند ترین آدم دنیا تو نیستی ، اونی هست که تورا داره .


از بم که خرابتر نداریم ، بمتم .


اگه فروختمت ناراحت نشو ، من آدم فروش نیستم ، گلفروشم .


دوست داشتن کسانی که دوستمان میدارند کار بزرگی نیست ، مهم آن است آنهایی که مارا دوست ندارند دوست بداریم .


دوست خوب داشتن بهتر از تنهایی و تنهایی بهتر از باهرکس بودن است .


همین روزا دستگیرت میکنند میبرندت زندان ، هنوز عامل اصلی جنایت معلوم نشده ، اما اثر انگشتت تو رو قلب شکستمه .


بچه که بودم تا ۱۰ که میشمردم فکر میکردم آخر همه چیز دهه ، اما حالا نمیدونم آخر دوست داشتن چقدره ، ولی میخوام بگم دوستت دارم قدر ۱۰ تای بچگی .
 


  عشق یعنی کوچک کردن دنیا به اندازه یک نفر و بزرگ کردن یک نفر به اندازه دنیا
.


کاغذتم ، احساست رو روم بنویس ، عصبانیتت رو روی من خط خطی کن ، حتی اگه سردت شد بسوزونم تا گرم بشی ، فقط دورم ننداز .
 

دلت شاد و لبت خندان بماند ، برایت عمر جاویدان بماند ، خدا را میدهم سوگند بر عشق ، هر آن خواهی برایت آن بماند .
 

بازی روزگار را نمیفهمم ! من تورا دوست دارم ، تو دیگری را ، دیگری مرا و همه ما تنهاییم .


کاش پرنده ای پرشکسته میشدم و در کنج قلبت آشیانه میکردم و همونجا میمردم ، تا آنفلانزای مرغی بگیری .
 

میدونی اوج رفاقت کجاست ؟ با یاد رفیقی باشی که به یادت نیست ، من الان تو اوج رفاقتم .


دراین دنیا که مردی حرام است ، برو نامرد باش که نامردی مرام است .


ببخشید ، از اداره هواشناسی مزاحمتون میشم ، اگه یه نفر دلش هواتونو کرده باشه باید چیکار کنه ؟


اینو بدون که فاصله ها هیچ وقت حریف خاطره ها نیستند .


من نه عاشق بودم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من ، من خودم بودم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد .
 

طوطیم اندر قفس اما دلم پیش تو است ، گر قفس را بشکنم پرواز من سوی تو است .


مرده ام در کوچه های بیکسی ، سنگ قبرم را نمیسازد کسی ، سوختم خاکسترم را باد برد ، بهترین یارم مرا از یاد برد .


چشمهای پرنده را که از او بگیرند پروازش بینهایت میشود ، چشمهایم در دست توست ، بینهایتم باش .


دوستت دارم نه به این خاطر که دوستم بداری ، بدین خاطر که لایق دوست داشتنی .


رنگ پریدگی پاییز همان بهار است که عاشق شده است .


اگه عشقت کورم کنه مهم نیست ، حس بودنت قشنگتر از دیدن دنیاست .


به اندازه یک کیلو خاک شیر دوست دارم ، حالا بشمار چندتا دوست دارم .


سکوتم صدای تو ، هوایم هوای تو ، دلتنگم برای تو ، تنهایم به یاد تو ، زندگیم فدای تو .


گل اگر خار نداشت ، دل اگر بی غم بود ، اگر از بهر کبوتر قفسی تنگ نبود ، زندگی عشق اسارت قهر آشتی همه بی معنا بود .

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 1086
بازدید ماه : 1577
بازدید کل : 704469
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما