اولین آلبوم مهدی یغمائی اول اسفند به انتشار خواهد رسید
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

اولین ‌البوم مهدی یغمایی به نام «یه دنیا حرف» هفته اول اسفند در سراسر کشور منتشر می‌شود. برای ساخت و تولید این آلبوم دقیقا دو سال و پنج ماه وقت صرف شده و از بین ۴۰ قطعه تولیدی برای آن، نهایتا ۱۰ قطعه انتخاب شده است.

خود یغمایی درباره این‌ آلبوم اعتقاد دارد: «خیلی برای این آلبوم زحمت کشیده‌ام. فقط امیدوارم وسواس‌های من به کلیت آلبوم ضربه نزند و نتیجه مثبت داشته باشد. از تهیه کننده آلبوم بسیار ممنونم که در تمام مراحل از من پشتیبانی و حمایت کردند. در این آلبوم سعی کرده‌ام که یک مهدی یغمایی جدید باشم. با توجه به اینکه من در گذشته بیشتر موسیقی غربی و راک کار می‌کردم، همه سعی‌ام این بوده که در این آلبوم بیشتر به مولفه‌های موسیقی ایرانی نزدیک شوم و از آن بهره‌مند شوم. در عین حال برای همه سلیقه‌ها هم کار در البوم وجود دارد و به نظرم هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. به آینده آلبوم بسیار امیدوارم و دوست دارم آن موفقیتی که در ذهن‌ام هست در انتظار این آلبوم باشد.»

مهدی یغمایی برای اولین بار با آلبوم «سلام آقا» رسما وارد بازار موسیقی کشور شد و استقبال اهالی موسیقی از او باعث شد یغمایی خواننده تیتراژ ابتدایی «ماه عسل» امسال هم بشود.

او پس از خواندن این تیتراژ موقعیت ویژه‌ای را در بین اهالی موسیقی به دست آورده و سرانجام قرار است نخستین البوم رسمی و شخصی‌اش به نام «یه دنیا حرف...» در بازار موسیقی کشور منتشر شود.

این خواننده قبل از اینکه نخستین آلبوم‌اش را روانه بازار کند با یک ‌البوم گروهی دیگر در بازار موسیقی حضور خواهد داشت و در «دلصدا» یک قطعه پر سر و صدا دارد. آلبومی که قرار است هفته آخر بهمن ماه در بازار موسیقی کشور منتشر شود و یغمایی در این البوم با بزرگانی چون محسن چاوشی، فرزاد فرزین، فریدون آسرایی و... حضور دارد.

هنرمندان قدیمی و نام آشنایی در این البوم حضور دارند که از آن جمله می‌توان در بخش ترانه به علی بحرینی اشاره کرد. در بخش ملودی هم خود یغمایی برای چند کار ملودی ساخته و علیرضا قرائی منش و امین قباد هم آثاری را داشته‌اند. تنظیم‌های این آلبوم هم بر عهده پوریا حیدری، میلاد اکبری و سعید سام است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 1119
بازدید ماه : 1610
بازدید کل : 704502
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما