پـ نـ پـ
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

با ماشین از کنار ی مزرعه بلال رد میشیم .. رفیقم میپرسه اینا بلالن .. ؟؟!! میگم :.. پـَـــ نــه پـَـــ ....خیارن موهاشونو بلند کردن....

پلیس می خواد ماشینو ببره پارکینگ به افسره می گم آقا تورو خدا نبر میگه ماشینو ؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ گیتار شماعی زاده رو...

برا شام کوکو سبزی درست کردم میاد میگه: به به کوکو سبزیه؟؟؟؟؟؟ میگم : ... پـَـــ نــه پـَـــ ...ورژن جدید قرمه سبزیه به صورت mp3 ارائه شده. *

فتم کافی نت واسه ثبت نام دانشگاه آزاد,طرف برگشته میگه : "درس میخونی حالا؟"! گفتم:... پـَـــ نــه پـَـــ ....نذر حضرت ابوالفضل دارم هر سال اینهمه چرک کف دست رو بریزم تو شکم دانشگاه آزاد ....!

ماشینو بردم رو چال تعمیرگاه میپرسه خرابه؟ ... پـَـــ نــه پـَـــ ...ماشینم از ارتفاع میترسه آوردم ترسش بریزه ...!

رفتم پشت دستگاه dj وایسادم دختره وسط مهمونی اومده می گه شما dj هستی؟ گفتم :.. پـَـــ نــه پـَـــ ...کلفتم داشتم ظرف های شسته شده رو خشک می کردم دیدم این دوتا ظرف هم روی دستگاه با دستمال خشک کنم ...! 

 

خواب بودم، بیدار شدم. یکی از دخترای فامیل 2 ساعتی میشه اومده خونمون، میگه: خواب بودی؟ میگم: ... پـَـــ نــه پـَـــ ... داشتم رو پروژه حفاری چاه نفت کار می­کردم ...!

رفته بودم بالای درخت میوه بچینم، رفیقم اومده میگه داری میوه میچینی؟ میگم :... پـَـــ نــه پـَـــ ....تارزان شکست عشقی خورده دپرس شده اومدم این بالا دلداریش بدم ...!

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 1066
بازدید ماه : 1557
بازدید کل : 704449
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما