بیا تا برایت بگویم
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است...

چه اندازه تنهایم و در میان هیاهوی این شهر، چه اندازه بی کس...

بیا تا برایت بگویم چه سخت است تنها شدن در مسیری که یک «همسفر»

واژه ی آشنایی است...

چه سخت است اندوه دل را نگفتن

چه سخت است بی همسفر جاده ی زندگی را گذشتن...

بیا تا برایت بگویم که در روزهای نخستین بی تو،

بهار دلم پر کشید و سراسر خزان شد...

از آن لحظه ی رفتنت شادی دل، چه آسان گذشت و نهان شد...

بیا تا برایت بگویم چه اندازه دلتنگی من بزرگ است...

چه اندازه دلگیرم از آرزوها ،که بی تو نماندند و از تک درخت دلم پر کشیدند...

چه اندازه خسته از این فکرهایی که مردم، چگونه می مرگ را سرکشیدند...

بيا تا برايت بگويم از آرزو هيچ نماند...

بیا تا برایت بگویم که من، چه اندازه بیزارم از آن نسیمی که عطر تنت را ربود...

از آن گرد و خاکی که بر رد پایت نشست...

از آن لحظه هایی که رفتند و بردند و تنها یاد تو را بر دل من نشاندند...

بیا تا برایت بگویم... بگویم که بی تو نه رفتم ، نه ماندم...

بگویم که بی تو شکستم و با غم برایت نوشتم:

چه سخت است اندوه دل را نگفتن...

چه سخت است بی همسفر جاده ی زندگی را گذشتن...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 817
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 995
بازدید ماه : 1486
بازدید کل : 704378
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما