پـ نـ پـ
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

شكسپير مي گه: هر وقت زنت گريه مي كنه مي خواد خرت كنه و هر وقت مي خنده مطمئن باش خرت كرده! پـَـــ نــه پـَـــ تو خرش کردی.........عمرا

رفتیم دستشویی عمومی شلوغ بود ، ملت صف کشیده بودن که یکی از آخر صف گفت : کار من سرپاییه ! گفتم پـَـــ نــه پـَـــ ما می خوایم بستری بشیم !

زیر کتری رو روشن کردم قوری رو گذاشتم روش ، مامانم میگه میخوای چایی بخوری ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ غولش فحش داده میخوام بخار پزش کنم !

بیرون گل خریده بودم ، بردم خونه دادم به مامانم گفت گله ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ آفساید بود داور قبولش نکرد !

دستم رو تا کتف گچ گرفتم ! برگشته میگه : شکسته ! گفتم پـَـــ نــه پـَـــ قراره بشکنه ، رفتم واسه پیشواز

نمایندگی لباسشویی اومده میگه چی شده ؟ موتورش نمیچرخه ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ موتورش میچرخه ، میشوره ، آبگیری میکنه در حد لا لیگا ، خشک میکنه فقط قرمه سبزی بلد نیست بپزه !

سقف خونمونو دیده میگه اون یه تیکه چیه زرد شده ؟ نم داده ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ سقفمون جیش کرده !

جلو توالت عمومی وایسادیم یارو می گه خانم ببخشید شما هم تو صف توالت وایسادین..؟ پـَـــ نــه پـَـــ ما سوسکیم اومدیم نهار!!

تو تاکسی کناریم به راننده گفت من بچه امام حسینم ، راننده پرسید میدون امام حسین؟ گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ ایشون خود علی اصغره ماشالله بزرگ شده مرد شده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 568
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 746
بازدید ماه : 1237
بازدید کل : 704129
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما