اس ام اس عاشقانه
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

 

بغض هایم را به آسمان سپرده ام ، خدا به خیر کند باران امشب را


تمام قندهای توی دلم را آب کردم برای تو , تویی که چایت را همیشه تلخ می خوری


غمگینم ، مثل پیرزنی که آخرین سرباز برگشته از جنگ ، پسرش نیست


نفسم ، تو در شمالی و من در جنوب ! کاش دستی نقشه را از میانه تا کند .


اگر احساس به خاموشی مطلق برسد / باز هم عاطفه ای هست میان من و تو .


درد دارد ، وقتی چیزی را کسر می کنی که با تمام وجودت جمع زده ای .


تفاهم به معنای درک کردن نیست ، بلکه به معنای توانایی تحمل تفاوتهاست .


دوستت دارم ها رو بگین قبل از اینکه به دوستت داشتم تبدیل بشن ...


گفتی مسافری و من آنقدر عاشقم که سال هاست نماز دلم را شکسته میخوانم...


اگه رفتی دیگه بی تابم نکن ، دنیا اگه تنهام گذاشت ، تو منو انتخاب کن..

 


صداقتت را دوست می دارم هر چند سخت در اشتباهی آنچه را که صادقانه بر زبان می آوری


اگر احساس به خاموشی مطلق برسد / باز هم عاطفه ای هست میان من و تو


برای دیدن تو چشم میکند گدایی / به خدا که این گدایی ندهم به پادشاهی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 1095
بازدید ماه : 1586
بازدید کل : 704478
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما