رویانیان: یکی از خبرگزاری ها شیطنت کرد/ با قدرت کارم را ادامه می دهم
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

مرجع خبری پرسپولیس : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد به کارش در این باشگاه ادامه می دهد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ محمد رویانیان در گفت و گو با بخش خبری 18:30 دقیقه شبکه تهران در واکنش به انتشار خبر کناره گیری اش از مدیریت باشگاه پرسپولیس، گفت:

 

خبرنگاری از من پرسید قصد شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال را دارم؟ و من پاسخ دادم که چنین تصمیمی ندارم چرا که خودم را متعلق به جامعه فوتبال نمی دانم و حتی چند ماه پیش از سمت مدیریت باشگاه پرسپولیس استعفا داده بودم.

 

وی افزود: این موضوع به یک ماه پیش بر می گردد و در همان زمان وزیر ورزش با اسعتفای بنده مخالفت کرد و من همچنان با قدرت به کارم در پرسپولیس ادامه می دهم.

 

محمد رویانیان در پایان گفت: تصمیمی برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ندارم.

 

وی همچنین دقایقی بعد در گفت و گو با بخش خبری 18:45 شبکه سه سیما، گفت: این استعفا مربوط به یک ماه پیش است. ما به این نتیجه رسیده ایم که باشگاه ها مشکلات زیادی دارند و باید تکلیف شان مشخص شود.

 

وی افزود: در حال حاضر موانع زیادی برای خصوصی شدن باشگاه ها وجود دارد. ما در باشگاه پرسپولیس تمام تلاشمان را کردیم تا این باشگاه را خصوصی کنیم که نشد. برای تامین هزینه هایمان مشکل داریم که البته این مشکل تنها مربوط به باشگاه ما نیست و سایر باشگاه ها هم مشکل دارند.

 

رویانیان ادامه داد: با این حال من هنوز روی استعفایی که داده بودم هستم اما از آن زمان تاکنون به کارم ادامه می دهم و از این پس هم با قدرت به کارم در پرسپولیس ادامه خواهم داد.

 

 

به گزارش مرجع خبری؛ این در حالیست که خبرگزاری فارس همچنان با تیترهای جهت دار قصد دامن زدن به این موضوع و حاشیه سازی بیشتر برای پرسپولیس در آستانه لیگ قهرمانان آسیا را دارد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 441
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 619
بازدید ماه : 1110
بازدید کل : 704002
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما