تقدیم به عزیزانی که......
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

شاعر دنيا، من اگه بودم، آغاز شعرم، با کلام پدرم بود

تشنه تو صحرا، من اگه بودم، آب حياتم توي دست پدرم بود

واي اگه گندم، پوست تنم بود، اون که با دستاش ، منو مي کاشت پدرم بود

ريشمو تو خاک اگه مي ذاشت پدرم بود....

پدر جونه، پدر روحه، پدر دينه و ايمونه

پدر خسته، پدر بيزار، از اين دنياي ديوونه

از اين دنياي ديوونه، از اين دنياي ديوونه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 236
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 414
بازدید ماه : 905
بازدید کل : 703797
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما