پـ نـ پـ
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

میگه دوست داشتی دوست پسرت انریکه باشه؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ دوست داشتم دوست پسرم عمو پورنگ باشه

میگه چون قلبت نارسایی داشت مجبور شدی پیوند قلب بزنی؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ قلب قبلیم پر از دوست دخترام شده بود جاشون نمیشد یه بزرگ ترشو گرفتم همه جاشون بشه

میگه اگه از بیرون به کره زمین نگاه کنیم مکان خاصی مشخص نیست؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ از اون بالا فقط مرقد نورانی امام معلومه و بس

استاد: کی جواب این سوالو میدونه؟ من دستمو بردم بالا. استاد: میخوای جواب بدی؟ من: پـَـــ نــه پـَـــ میخوام ببینم باد از کدوم ور میاد

زنگ زده بهم میگه داری چی کار میکنی؟میگم دارم ماهواره نگاه میکنم.میگه منظورت شبکه های ماهواره ایه؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ دارم ماهواره امید رو نگاه میکنم خیلی قشنگ میچرخه

به دوست دخترم میگم دوست دخترای مردم رو ببین.میگه داری منو مقایسه میکنی؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ خواستم بیناییتو بسنجم ببینم کوری یا نه

ساعت ١١ اومدم خونه مامانم میگه الان اومدی؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ ٢ساعت پیش اومدم الان تکرارش داره پخش میکنه

1سال بعد از فارغ التحصيلي رفتم مدرسم مدير ميگه اومدي به ما سر بزني? پـَـــ نــه پـَـــ مدادم جا مونده بود اومدم ورش دارم

یارو کارتن خواب رو دیده میپرسه گداست؟ پـَـــ نــه پـَـــ کارمند بانکه! محل زندگیشون اینجا تو کارتنه

مرغ عشقم مرده و درحالی که پاهاش روبه بالاس افتاده کف قفس. دوستم اومده می گه : اِ مرغ عشقت مرد؟ بهـــش گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ کمر درد داشته دکتر گفته باید طاق باز دراز بکشه کف قفس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 655
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 833
بازدید ماه : 1324
بازدید کل : 704216
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما