خدا حافظ زندگیه من ....
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

 

 

عاشق شدم همانند پرنده در قفسی که عاشق آزادیس

 

 

عاشق شدم همانند آن شقایق تنهایی که عاشق عطر افشانیست

عاشق شدم و در اتش این عشق خاکستر شدم

سوختم از بی وفایی ها همانند ققنوسی که برای زندگی دوباره میسوزد

اما من نه برای زندگی دوباره بلکه برای وصال یار سوختم

عاشق شدم همان قدر که هیچ کس عاشق من نشد

سوختم در این عشق همان قدر که کسی برای عشق من نسوخت

نمیدانستم عشق هم دروغ دارد عشقی که مایه حیات من بود

نمدانستم کسی که عشق و زندگی من است روزی مرا ترک خواهد کرد

او مرا ترک کرد و عشق او سبب ترک زندگی من شد

خداحافظ زندگی من ...!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 516
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 694
بازدید ماه : 1185
بازدید کل : 704077
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما