70 روز و 14 مسابقه در انتظار شاگردان دنیزلی/ بازی با داماش عقب خواهد افتاد؟
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

مرجع خبری پرسپولیس : مصطفی دنیزلی و شاگردانش پس از تعطیلات 12 روزه مسابقات لیگ روزهای سختی را در پیش خواهند داشت.

با نگاهي گذرا به تقويم ديدارهاي آينده پرسپوليس در ليگ برتر و ليگ قهرمانان مشخص خواهد شد تيم دنيزلي بعد از ورود به تعطيلات و پايان آن چه راه سختي را در پيش دارد.

در واقع پس از تعطيلي 26 روزه ليگ برتر كه دقيقا بعد از پايان هفته بيست و ششم اين رقابت‌ها خواهد بود پرسپوليس 8 بازي در ليگ برتر و 6 بازي در ليگ قهرمانان دارد كه اين 14 ديدار در حد فاصل17 اسفند تا 26 ارديبهشت ماه برگزار مي‌شود. به عبارتي تيم مصطفي دنيزلي در طول 70 روز بايد در 14 مسابقه سرنوشت‌ساز و سنگين شركت كند كه ميانگين فواصل آنها 5 روز خواهد شد و البته فاصله 5 روزه مناسب به نظر مي‌رسد اما با احتساب پروازهاي طولاني تا رياض، دوحه و يكي از بين تاشكند يا دبي (كه اميدواريم دبي باشد) و البته مسافرت‌هاي داخلي مثل حضور در تبريز، اصفهان و اهواز كار براي تيمي كه برنامه‌ريزي منسجم و حساب شده‌اي نداشته باشد فوق‌العاده دشوار خواهد شد.
با نگاهي به فواصل تاريخ ديدارهاي داخلي و آسيايي پرسپوليس مشخص خواهد شد كه فاصله 4 يا 5 روزه در تمام بازي‌ها به غير از موردي كه باشگاه پرسپوليس به آن اعتراض كرد رعايت شده است. تنها مورد مربوط به فاصله كم بازي با الغرافه در قطر (16 فروردين) تا بازي با داماش در تهران (19 فروردين) است كه عزيزمحمدي در برنامه نود پذيرفت بازي پرسپوليس مقابل داماش را يك روز عقب‌تر ببرد كه در صورت اين كار احتمالا برنامه بازي‌هاي سپاهان هم دستخوش تغيير خواهد شد.
عجيب‌ترين نكته در برنامه پيش روي پرسپوليس و البته تيم‌هاي ليگ برتري تعطيلي بازي‌ها در نيمه اول فروردين ماه است. براي مثال پرسپوليس يكي از تيم‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان در فاصله بازي دوم آسيايي‌اش كه 2 فروردين ماه برگزار مي‌شود تا بازي سومش كه 16 فروردين ماه برگزار خواهد شد هيچ مسابقه‌اي ندارد و دو هفته بازي نخواهد كرد. اين در حالي است كه تيم ملي هم اردوي خود را از 21 تا 23 فروردين برگزار مي‌كند و مسابقه يا اردوي ملي هم در كار نخواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 565
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 743
بازدید ماه : 1234
بازدید کل : 704126
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما