پـ نـ پـ
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

ماشینمو آگهی کردم تو روزنامه واسه فروش دادشم میگه زدی تو روزنامه واسه فروش? پـَـــ نــه پـَـــ شاگرد اول شده اسمشو زدم تو روزنامه

از 30 سانتی متری برف کوبیده تو گوشم،دستم رو گذاشتم روی گوشم میگه درد داشت؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ دارم برات چه چه میزنم برف بازی بیشتر بچشسبه

تو دستشویی نشسته بودم دوستم میگه داری زور میزنی ?پ نه پ نشستم منتظر جاذبه زمین

دوستم ميگه ديروز بابام بهم گفت پدر سگه کره خر ! ميگم ناراحت شدي ميگه پ نه پ دچار بحران شخصیتی شدم چطور همچین چیزی ممکنه؟

بهش میگم خاک تو سرت میگه فحش دادی؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ منظورم اینه که خاک بریز رو سرت واسه تقویت ریشه ی مو خیلی خوبه مو ها شاداب و سلامت نگه میداره

به دخرته تو یاهو میگم شمارتو بده،میگه میخوای بام دوست شی؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ زنگ بزنم برا نماز شب بیدارت کنم!

دوستم میگه کدوم پسره رو میگی.میگم اون.میگه اونی که لباسش سیاهه؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ اونی که سه حرف اسمش اگه بشکنه طلسمش من دوباره جون میگیرم اون نباشه من میمیرم

از صبح تا ظهر هیچی نخورده بودم،مامانم پرسیده گشنته؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ شترم از کوهانام تغذیه کردم!

تو راهپیمایی همه میگفتن مرگ بر آمریکا،یارو اومده میگه،از آمریکا بدشون میاد؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ دارن از افعال معکوس استفاده میکنن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 768
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 946
بازدید ماه : 1437
بازدید کل : 704329
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما