نامه 1 پدر...
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

يا حق...


من تورا سخاوتمندانه به كسي هديه ميدهم كه از من عاشق تر باشد...

و از من براي تو مهربان تر...

من تورا به كسي هديه ميدهم كه صداي تورا از هزار فرسنگ ها دور در خشم در حيراني در دلهرگي...بشنود...

من تورا سخاوتمندانه به كسي هديه ميدهم كه راز آفتاب گردان و تمام سخاوت هاي عاشقانه ي اين گل معصوم را بداند...

و ترانه ي دلپذير هر آهنگ و نجواي كوچك برايش يك آرزوي مشترك باشد...

او بايد از رنگين كمان چشمان تو تشخيص بدهد ك امروز هواي قلبت آفتابيست...

يا قلبي كه من برايش ميميرم سردو بارانيست...

اي بهانه ي زنده بودنم!

تورا سخاوتمندانه به كسي هديه ميدهم كه قلبش بعد از هزار بار ديدن تو

به ديوانگي و بي پروايي اولين نگاهت بتپد...

همان طور عاشق...همان طور مبهوت نگاه و زيبايي بي مثالت...

آيا كسي پيدا خواهد شد از من عاشق تر واز من مهربان تر براي تو؟؟؟...

تورا به او سخاوتمندانه با دنيايي حسرت خواهم بخشيد...

و او را كه از من عاشق تر است...

هزاران بار خواهم بوسيد...!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 1139
بازدید ماه : 1630
بازدید کل : 704522
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما