پـ نـ پـ
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

به بقاله می گم هزاری بهتر از این نداری؟ میگه پاره‌ س؟ پَـــ نَ پَـــ، امام توش خوب نیفتاده !

به استاد ماکت ساختمون دارم نشون میدم برگشته میگه پله هم دار : میگم پـَـــ نــه پـَـــ با قلاب میرن بالا

طرف داره مثل باد ميدوه آرتين ميگه حتمآ از اتوبوس جا مونده گفتم پـَـــ نــه پـَـــ از صف عابر بانك جا مونده چون يارانه رو ريختن

شب جمعه ای دارم شکلات خیرات میکنم طرف یدونه برداشته خیلی جدی میگه یدونه فاتحه بفرستم؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ یه مشت بردار یه جزء قرآن بخون

شیشه رفته تو دستم دارم جیق میزنم به دوستم میگم در بیار میگه..شیشه رو گفتم پـَـــ نــه پـَـــ ادای منو!!

رفتم تو صف پمپ بنزین , بعد از ۴۰ دقیقه که نوبتم شده مامور پمپ بنزین میگه اومدی بنزین بزنی؟ میگم : پـَـــ نــه پـَـــ داشتم رد میشدم گفتم بیام ببینم در باکم سمت چپه یا راسته

یکی از بستگان دوستم فوت کرده بود . رفته بودم بهشت زهرا . واستاده بودم سر قبر یکی اومد گفت : اومدی فاتحه بدی ؟ گفتم : پـَـــ نــه پـَـــ واستادم اگه زنده شد با بیل بزنم بمیره

شیراز بودم...سرمو کردم تو تاکسی آقا کریمخان میرید؟؟ دختره عقب نشسته بود گفت پـَـــ نــه پـَـــ کریمخان نمیرید! اصلا کریمخان دستشویی نمیرفت..!

به بابام میگم: بابا تو سفارت انگلیس کار پیدا کردم. میگه: به عنوان مترجم؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ میرم بالا پشت بوم سفارت، روزایی که باد نمیاد، پرچم انگلیس رو فوت میکنم!

تو پارک رفتم دستشویی اومدم بیرون یکی جلومو گرفته! میگم پولیه؟ مبگه پـَـــ نــه پـَـــ من اینجا نشستم پشه ها نیان تو حین کار براتون مزاحمت ایجاد کنند



نظرات شما عزیزان:

زهرا خانمی
ساعت13:16---19 بهمن 1390
عالی بود
لینک شدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 191
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 369
بازدید ماه : 860
بازدید کل : 703752
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما