گلایه باشگاه استقلال از هوادارانش/ بازی در ورزشگاه خالی یعنی بیگاری
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه استقلال از هواداران تيمش خواست كه براي بازي‌هاي پيش‌رو به كمك استقلال بيايند.

 

پس از آنكه در بازي روز گذشته استقلال برابر سايپا سه هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادي آمده بودند، باشگاه استقلال با انتشار بيانيه‌اي به كاهش چشمگير هواداران اين تيم در ورزشگاه آزادي اشاره كرد و نوشت:

 

"استقلال که در ليگ يازدهم بهترين بازي‌ها را انجام داد و طلايه‌دار ليگ و پرچمدار پيشرفت و استخوان‌بندي تيم‌ملي شد، استقلالي که ستارگانش در تيم‌ملي هم «ستارگي» کردند و از سوي کارشناسان فيفا «نسل طلايي» لقب گرفتند، چگونه به اين درجات عالي، که در حال متعالي شدن بود، دست يافت.

 

آيا استقلال به لطف حضور چند ده هزارنفري‌اش، در بازي‌هاي اول- حتي در ماه رمضان و پس از افطار- نبود که پرشور، لبريز از شوق و با تمام وجود، بازي‌هاي پرهيجاني را به نمايش مي‌گذاشت؟ واقعيت اين است که کمتر تيمي مثل استقلال «دل‌بسته» هواداران و طرفداران و تماشاگران خود است. هيچ تيمي مثل استقلال، با «دم گرم» تماشاگرانش تشويق و تشجيع نمي‌شود و به لطف حضور تماشاگرانش از ته دل بازي نمي‌کند. استقلال با تمام تماشاگرانش يک تيم است که از جان خود مايه مي‌گذارد و براي رضايت خاطر آنها هر کار درست و لازمي را در کمال جوانمردي و زيبايي انجام مي‌دهد.

 

استقلال بدون تماشاگرانش، به ماهي بيرون از آب شباهت دارد که علت وجودي‌اش را از دست مي‌دهد. نيمي – دست کم نيمي – از قدرت ميداني استقلال روي سکوهاست: هواداران، تماشاگران.

 

چندي است که استقلال از نصف اصلي‌تر «قدرت» خود دور افتاده. هفته‌هاست که استقلال وقتي وارد ورزشگاه آزادي مي‌شود، دلش مي‌گيرد و «جان مايه» بازي‌هايش را نمي‌بيند.

 

براي استقلال بازي در ورزشگاه خالي، يعني «بيگاري» کردن يعني به «تبعيد» رفتن يعني از چشم و از دل هوادارانش افتادن.

 

براي استقلال بازي کردن و بردن و هنر فوتبال را به نمايش گذاشتن وقتي ممکن مي‌شود که هواداران باشند. استقلال چون در حلقه هوادارانش محاصره مي‌شود جان مي‌گيرد، روح مي‌گيرد و تبديل به بزرگ‌ترين تيم ايران مي‌شود.

 

 

روز پيش استقلال قبل از آنکه بازي را به دوندگي سايپا واگذار کند، بازنده فضاي ورزشگاه شد. بازنده به سکوهاي خالي. بازنده نديدن هواداران خود. بازنده عدم حضور مرداني که حضورشان خون را در رگ‌هاي استقلال به جريان در مي‌آورد."




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 222
بازدید ماه : 713
بازدید کل : 703605
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما