تولید قطعات آلبوم جدید محسن یگانه با نام حباب همچنان ادامه دارد ...
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

سرودن ترانه های آلبوم جدید محسن یگانه که تا این لحظه حباب نام گرفته به پایان رسیده و تمامی ترانه ها مجوز گرفته اند که همه این ترانه ها را خود محسن یگانه سروده است . تنظیم کنندگان این آلبوم خود محسن یگانه ، شهاب اکبری علی ثابت و یک تنظیم کننده جدید به نام مهران عباسی هستند . محسن یگانه در بین آهنگ هایی که تابحال خوانده از کلمه دوستت دارم استفاده نکرده اما این بار در آلبوم جدیدش آهنگی با نام دوستت دارم گنجانده که در سبک ترنس کار شده است . دیگر آهنگ هایی که به چشم می خورد آهنگ هایی از قبیل نمیشه ، حباب ، نرو ، بخند و .. غیره است . تنظیم پنج قطعه در این آلبوم بر عهده شهاب اکبری بوده و تنظیم بقیه قطعات برعهده علی ثابت ، مهران عباسی و خود محسن می باشد . محسن یگانه در مورد پیوستن مهران عباسی به گروهش می گوید : جدیدا دوستی را به گروهم و آلبومم اضافه کرده‌ام که در نوع خودش، تجربه بی‌نظیری است. او از جنس خودمان است. به اعتقاد من کسی که سختی نکشیده باشد از جنس ما نیست. مهران عباسی را به آلبومم اضافه کرده‌ام و این یکی از افتخارات من است که کسی مثل مهران عباسی را در کست خود داشته باشم. این هنرمند با موزیسین‌های بزرگی در دنیا ارتباط دارد.
او حرکتی کرد که من را نابود کرد. من معمولا آدم‌هایی که به سراغم می‌آیند بر عکس اینکه بخواهم کلاس بگذارم، ده برابر خودم را کوچک می‌کنم و با روی باز می‌روم به استقبالش! مهران دنبال کار من امد و گفت که می‌خواهد یکی از آن‌ها را رمیکس کند و ان قطعه، قطعه «سکوت» بود. برایم جالب بود که او این پیشنهاد را به من داده است. چون من موزیک الکترونیک ایران را دنبال می‌کنم و تاریخچه همه آن‌ها را می‌دانم. مثلا می‌دانم مهران عباسی و کوشان حداد از کی و چه زمانی کار خود را شروع کرده‌اند. من مریض این موسیقی بودم. اما این توی کار‌هایم دخیل نشد و هنوز هم ارکستر زهی برای اجرا‌هایم می‌چینم. برای تنظیم قطعه «سکوت» آن را به مهران سپردم و وقتی دیدم که مهران خودش به دفترم آمد و کار را برایم آورد تا گوش کنم، احساس کردم که فردی بی‌ریا و خاکی است و همین برایم با ارزش و قابل احترام بود. وقتی که فهمیدم چقدر تجربه و سواد دارد و تئوری می‌داند و علم موسیقایی دارد، کاملا برایم قابل احترام شد. جالب اینجاست که دیدم با نرم افزاری که من کار می‌کنم او هم کار می‌کند. اما من خیلی از او عقب مانده‌ام. چون من این کار را خیلی تجربی شروع کرده بودم وطی این همه سال فقط شاید یک دو جلسه‌ای و یک شش جلسه‌ای کلاس گیتار رفته باشم. خیلی دوست داشتم حرفه‌ای و اصولی یاد بگیرم که مهران این امکان را برایم فراهم کرد و در حال حاضر استادانه به من یاد می‌دهد ...
احتمالا این آلبوم شامل 11 تا 13 قطعه خواهد بود که به زودی پس از پایان مراحل تولید و اخذ مجوز نهایی منتشر خواهد شد !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 599
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 777
بازدید ماه : 1268
بازدید کل : 704160
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما