پـ نـ پـ
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

خوستگار اومده چایی بردم یکی از فامیلای پسره میگه عروس ایشون هستن؟پ ن پ ایشون هستن(اشاره کردم به مامان بزرگم) فقط یکم واسه پسر شما جوونه

دارم نجاری میکنم کمد بسازم میگه داری کمد میسازی میگم پـَـــ نــه پـَـــ دارمNEW FOLDERمیسازم فرو کنم تو کیس کامپیوترم

رفتم عکاسی میگم6تا عکس 3*4 میخام میگه واسه خودته؟ پـَـــ نــه پـَـــ پ نه پ واسه مادر بزرگمه کمر درد داشت من اومدم بجاش عکس بندازم!!

يكي ميره كميته امداد كارمند اونجا ميگه پول مي خواي ميگه پ ن پ اومدم بهت پول بدم

به کارمند بانک میگم میخوام حسابمو خالی کنم. میگه حساب خودتو؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ حساب همسایه بقلی رو من وکیل شم!!!

با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش دکتر میگه میخوای بینیتو کوچیک کنی؟ پـَـــ نــه پـَـــ اومدیم بکوبیمش 3 طبقه بسازی!!!

رفتیم امتحان رانندگی ! یارو نشست پشت فرمون و تا اومده استارت بزنه ماشین ۲ متر پرید جلو ! سرهنگ به یارو گفت برو پایین ! گفت یعنی رد شدم ؟ گفت پـَـــ نــه پـَـــ شما ندید قبولی ! !!

مرغ و از فریزر در آوردم میگه می خوای غذا درست کنی ؟! پـَـــ نــه پـَـــ خانوادش اومدن از سردخونه ببرن خاکش کنن..

سر جلسه امتحان می گم استاد چقد دیگه وقت داریم؟ میگه تا آخر امتحان؟ پـَـــ نــه پـَـــ تا ظهور آقا امام زمان!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 754
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 932
بازدید ماه : 1423
بازدید کل : 704315
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما