پـ نـ پـ
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

دارم کباب درست میکنم رو منقل و سیخای کبابو میگردونم ... اومده خودشو لوس کرده با لحن بچه گونه میگه عشقم داری کباب درست میکنی؟ پَ نه پَ دارم فوتبال دستی بازی میکنم!

به دوستم میگم من عاشق این ماشین شاسی بلندام ... میگه منظورت پرادو و رونیزو ایناست؟ پَ نه پَ منظورم کامیونو تراکتورو ایناست !

تو رستوران پیشخدمتو صدا کردم ... میگم آقا توی سوپ من مگس افتاده! میگه مرده؟ پَ نه پَ هنوز زندست، داره شنا میکنه، صدات کردم بیایی نجاتش بدی !

به بابام می گم برو تو حموم و نگا کن سوسک نباشه ... میگه ای بابا .. می ترسی؟!؟! پَ نه پَ با احساساتم بازی کرده نمی خوام ریختشو ببینم

یلی به مجنون میگه : همه این کارا رو می کنی برا من ؟ مجنون :... پـَـــ نــه پـَـــ ....من عاشق آنجلینا جولی ام ، تو حریف تمرینی هستی ..!

زنگ زده بهم. میگم زودباش بگو میگه کار داری؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ میخوام برم دستشویی

میگم آقا خمیر دندون سفید کننده می خوام؟ میگه برا دندونات؟ پـَـــ نــه پـَـــ می خوام کاسه دستشویی رو برق بندازم.

به دختر خالم میگم اینم دماغه تو داری! تو افسایده. میگه یعنی خیلی گندست؟ عملش كنم? میگم:.... پـَـــ نــه پـَـــ ...برو تو برنامه نود بروبچ عادلینا كارشناسی كنن ببینن واقعا تو افسایده یا نه!!

مگس اومده تو خونه رفتم حشره کش آوردم زنم میگه میخوای بکشیش؟ پـَـــ نــه پـَـــ میخوام بزنم زیر بغلش بوی عرق نده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 1064
بازدید ماه : 1555
بازدید کل : 704447
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما