ایریش تایمز: زاید ره صد ساله را با 10 دقیقه طوفانی طی کرد
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

مرجع خبری پرسپولیس : سایت ایریش تایمز ایرلند در گزارشی به درخشش ایمن زاید مهاجم لیبیایی پرسپولیس در دربی پایتخت پرداخت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در این گزارش به محبوبیت عجیب زاید در پی هت تریک خاطره انگیز در دربی پایتخت اشاره شده و آمده است: ایمن زاید که به نظر می رسید برای شرکت در جام ملت های آفریقا به اردوی لیبی ملحق خواهد شد طی یک ماه گذشته روی تمرینات تیم باشگاهی اش متمرکز شد.

 

زاید در نهایت موفق شد با هت تریک در مهمترین مسابقه فوتبال باشگاهی آسیا شهرتی عجیب و غیر قابل باور در میان هواداران پرسپولیس پیدا کند.

 

ایریش تایمز در ادامه آورده است: ایمن زاید در ورزشگاه آزادی، همان ورزشگاهی که تیم ملی ایرلند یک دهه قبل در آن مقابل تیم ملی ایران شکست خورده بود، در کمتر از 10 دقیقه سه بار موفق به گلزنی شد، در شرایطی که تیمش 2-0 از رقیب سنتی عقب بود و با یک بازیکن کمتر بازی را دنبال می کرد.

 

زاید در گفت و گو با ایریش تایمز در خصوص حال و هوای این روزهایش می گوید: من در مهمترین دربی آسیا موفق شدم هت تریک کنم، در تیمی بازی می کنم که هوادارانش به دیوانه های فوتبال معروف هستند. باید اعتراف کنم یکی از تاثیرگذار ترین روزهای زندگی ام را پشت سر گذاشتم، جو ورزشگاه به گونه ای بود که هرگز مثل آن را تجربه نکرده بودم و صحنه هایی را دیدم که باور کردنش سخت بود. حتی شادی هواداران پرسپولیس پس از این پیروزی خاطره انگیز به سقف اتوبوس کشیده شد!

 

وی افزود: هواداران پرسپولیس در هتل مرا در آغوش می کشیدند و می گفتند تو نمی فهمی چه کاری انجام داده ای! وقتی وارد هتل شدم یک مراسم عروسی در حال انجام بود و مهمان ها اصرار داشتند من در این مراسم شرکت کنم، یکی از مهمانان به خاطر قدردانی یک صد دلاری به من هدیه داد.

 

 

 

 

زاید ادامه داد: صبح جمعه وقتی از خواب بیدار شدم، نگران شدم که مبادا همه این اتفاقات یک رویا بوده باشد اما شور و حال کارمندان هتل ترس من را از بین برد. هتل من در یک منطقه دوست داشتنی از شهر تهران قرار دارد و مردم هنوز برای ملاقات من به هتل می آیند. وقتی به خیابان می روم مردم مرا متوقف می کنند تا تشکر کنند. این در حالی است که تیم ما با صدر جدول فاصله دارد اما برای هواداران پرسپولیس پیروزی در دربی ارزشی کمتر از قهرمانی ندارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 100
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 278
بازدید ماه : 769
بازدید کل : 703661
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما