پـ نـ پـ
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

به دوستم میگم: نمره ها رو زدنا. میگه: با شماره دانشجویی؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ با شماره کفش. اونایی هم که دمپایی داشتن رو هم مردود کرده…

رفتم سرِ خاکِ مادربزرگم دارم با یه تیکه سنگ کوچولو میزنم به سنگِ قبرش، خانومه اومده میگه میخواى فاتحه بخونى؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ کلید نیاوردم،موندم پشتِ در،منتظرم درُ باز کنه!!

دارم تو خونه رو ترد میل میدوام …. بابام میاد میگه داری میدویی لاغر کنی …؟!؟! پـَـــ نــه پـَـــ کلاسم دیر شده عجله دارم !

رفتم دستشویی عمومی در میزنم میگم یکم سریع تر... میگه شمام دستشویی داری؟ پَ نه پَ اومدم ببینم شما کم و کسری نداری ؟

داره برف میاد دختره رو سوار رونیز کردم برسونمش تو راه کارتمو از رو داشبرد برداشت گفت تو کار ساختمان سازی هستین گفتم پ ن پ تو کار تخلیه چاه بازکنی،تعویض کاسه توالت،رفع گرفتگی چاه و... هستم

رفتم تو آپارتمان دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش میکنم ... یارو میپرسه نذریه؟ پَ نه پَ با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش

رفتم سر کلاس نشستم استاد میگه شماهم دانشجویی ؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ اومدم جونتو بگیرم

لنز گذاشتم رفتم دانشگاه،همکلاسیم زل زده تو چشام میگه:لنز گذاشتی؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ سرما خوردم،دماغمو کشیدم بالا چشام سبز شده!!!

به خانمه فروشنده هه میگم یه ادکلن مردونه خوشبو بده،با عشوه میپرسه برا خودتون میخاین؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ برا بوگیر توالت مون میخام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 15 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 187
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 1215
بازدید ماه : 1706
بازدید کل : 704598
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما