پـ نـ پـ
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

دارم يکي از 6&8اي فان سعيد کرمانيو گوش ميکنم مامانم ميگه سعيد کرمانيه؟ پ ن پ شجريانه تغيير سبک داده،همچين ناموفقم نبوده!

آخه تو آدمی؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ تو آدمی! بخشهایی از مکالمۀ آدم و حوا !!

دارم با یکی حرف میزنم میگه اون پشت صدای چیه؟میگم آهنگ.میگه ترانه گوش میدی؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ بعد دیگه جفتمونم انقدر خندیدیم نتونستم بگم

دیروز سر میز نهار نشستیم مامانم واسه بابام غذا میکشه بعد از من میپرسه واسه تو هم بکشم؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ اومدم اینجا نشستم خیالم راحت بشه شماها غذاتون رو کامل میخورید!!!

نشستیم داریم فیلم اکشن میبینیم من وسطاش خوابم برد , یه دفه بابام یه لگد محکم بهم زد. میگم چون خوابم برده بود زدی؟ میگه پـَـ نـَـ پـَـ خواستم حس LED 3D بهت بدم که جلو دوستات احساس حقارت نکنی!!!

زنگ زدم خونه به زنم میگم اون شماره کلینیک کاشت مو ،که اس ام اسش اومد واسط رو داری؟؟؟ میگه میخوای مو بکاری ؟؟؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ میخوام مو اهدا کنم!!

مامانم رفته برای لباسشویی کاور گرفته اما یک سایز بزرگتر گرفته. بهش میگم حواست نبود که اینو گرفتی؟ میگه پـَـ نـَـ پـَـ اینو گرفتم که برای سال دیگه هم بتونه استفاده کنه!!!

مامان بزرگمو بردم واسه نوار قلب ! یارو میگه نوار قلب میخواین؟ پـَـ نـَـ پـَـ سیدیشو میخوام. تو فلشم میریزین?!!!

ساعت 8 صبح پاشدم هلک هلک کوبیدم رفتم بانک نوبت گرفتم 2 دقیقه داشتم چرت میزدم نگهبان بانک از در اومده میگه کار بانکی داشتی؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ ساعت کوک کردم کله سحر بیام ببینم تو سر پستت هستی یا نه!!!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 734
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 912
بازدید ماه : 1403
بازدید کل : 704295
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما