یه روزی میرم...
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

اگه من یه روز نباشم کی از عشقت میمیره؟                      یه روزی میرم اونروزه که گریت میگیره

اگه من یه روز برم برای کی ناز میکنی؟                         رو بوم که میشینی با کی پرواز میکنی

وقتی که قهر میکنی منتتو کی میکشه؟                            اگه من یه روز نباشم سرنوشتت چی میشه؟

کی واست لالا میگه که چشماتو هم بذاری                       کی میذاره تو همش براش بهونه بیاری

با کلیدش کیه قفل اخماتو وا میکنه؟                                اون شبا که سردته کی دستاتو ها میکنه

وقت گریه سرتو رو شونه ی کی میذاری                        به یه آغوش دیگه که آخه عادت نداری

 

 

 

اگه من یه روز نباشم کی از عشقت میمیره؟                     یه روزی میرم اونروزه که گریت میگیره




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 542
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 720
بازدید ماه : 1211
بازدید کل : 704103
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما