غربت
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

از همون روزی که رفتی هر چی غصه ست تو صدامه
همه دنیا روی دوشم اشک سردی تو چشامه

فکر نمی کردم یه روزی توی غربت بی تو باشم
آرزومه که دوباره توی آغوش تو جا شم


من فراموشت نکردم
این واسم یه جور خیاله
تو رو داشتن آرزومه
حتی با اینکه محاله

چشم به جاده ها می دوزم
تا تو برگردی دوباره
گریه های هر شب من
بی تو پایونی نداره


تو توجهی نداری به من و اشک تو چشمام
ولی با این همه بازم من دنیا تو رو می خوام


من فراموشت نکردم
این واسم یه جور خیاله
تو رو داشتن آرزومه
حتی با اینکه محاله

چشم به جاده ها می دوزم
تا تو برگردی دوباره
گریه های هر شب من
بی تو پایونی نداره




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 269
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 447
بازدید ماه : 938
بازدید کل : 703830
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما