پـ نـ پـ
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

سر جلسه امتحان به جلوییم میگم سوال 6 رو بلدی؟! میگه آره می خوای بهت بگم !؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ نگرانت بودم میخواستم اگه ننوشتی من بهت بگم!!!

به مستخدم شرکت می گم بیا این پرده رو وصل کن می گه نردبون بیارم می گم پـَـــ نــه پـَـــ پاهای پرتوان برسید به یار این ناتوان

رف كیف پولشو گرفته دستش اومده میگه آقا كار مارو زودتر راه بنداز شیرینیتم محفوظه . میگم میخوای رشوه بدی؟ میگه پـَـــ نــه پـَـــ پاشو برقص میخوام بهت شاباش بدم....آه دست دست دست...

ساعت 8 صبح کلاس داریم. منم خمیازه میکشم و دهنم یه نیم متر باز میشه. استاد میگه چیه خوابت میاد؟ پـَـــ نــه پـَـــ میخوام بخورمت

رفتم بانک قبضارو میدم به کارمند بانک با پول،بعد میگه میخواین پرداختشون کنی...؟ پـَـــ نــه پـَـــ اومدم بهتون نشون بدم کونتون بسوزه چقدرکم مصرف کردیم....

سركلاس كیفمو گذاشتم ردیف جلو برا دوستم جا بگیرم . دختره اومده میگه : جاگرفتی ؟ پـَـــ نــه پـَـــ نگران بودم كیفم از این پشت تخترو خوب نبینه....

تو خونه جلو کامپیوترم نشستم داداشم از بیرون اومده میگه خونه ای؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ تو جاده تهران – قمم…میگه پای سیستمی؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ پشت فرمونم دارم تو اتوبان رانندگی می کنم

رفتم توی پمپ بنزین ، بنزین زدم. بعد دیدم کیف پولمو نیاوردم. ساعتمو دادم به یارو گفتم : ببخشید ، اینو بگیرید تا برم خونه و برگردم .گفت: پول نداری؟ گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ میخوام کرنومتر بگیری با چه سر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 1121
بازدید ماه : 1612
بازدید کل : 704504
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما