حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم پرسپولیس گفت:‌ امیدوارم طلسم گل نزدنم پس از مصدومیت بدی که گریبانگیرم شد را بشکنم.

 

هادی نوروزی درباره دیدار فردا با استقلال عنوان کرد: پس از بازی مقابل ذوب‌آهن که مستحق ۳ امتیاز بودیم با بچه‌ها هم قسم شدیم در دربی پیروز شویم. دنبال این هستیم تا ۹۰ دقیقه فوتبال زیبا را به نمایش بگذاریم و ۴ باخت گذشته را با یک برد به فراموشی بسپاریم.

 

وی افزود: استقلال تیم خوب و پرمهر‌ه‌ای است. این تیم در فصل جاری خوب نتیجه گرفته و مثل ما بدشانس نبوده است. شناخت خوبی از بازیکنان استقلال و مخصوصا مدافعان این تیم داریم. سابقه من برای گلزنی به استقلال خوب است و امیدوارم بتوانم طلسم گل نزدنم پس از مصدومیت بدی که گریبانگیرم شد را بشکنم. 

 

نوروزی خاطرنشان کرد: هواداران ما دوست دارند ۳ امتیاز را بدست آوریم. ما زیاد آنها را اذیت کردیم و حالا باید جبران کنیم. دربی شرایط خاص خودش را دارد و قطعا تیمی برنده می‌شود که در ۹۰ دقیقه از کمترین فرصت‌ها بهترین استفاده را کند.




تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

مرجع خبری پرسپولیس : پزشک تیم فوتبال استقلال گفت: از نظر ما بازی کردن مجتبی جباری مبهم است و امشب نظر نهایی خود را در خصوص بازی کردن وی اعلام خواهیم کرد.

 

اکبر رضایی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت مجتبی جباری پیش از بازی روز پنجشنبه با پرسپولیس گفت: مصدومیت جباری از ناحیه کشیدگی بافتهای داخلی زانوی پای چپ است و رباط پای وی دچار کشیدگی نشده اما سلامت این بازیکن مهمتر از هر چیز، حتی بازی کردن در دربی است.

 

وی درهمین خصوص افزود: در حال حاضر از نظر ما بازی کردن مجتبی جباری مبهم بوده و امشب نظر نهایی خود را از نظر پزشکی در خصوص بازی کردن وی خواهیم داد.

 

پزشک تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: در حال حاضر برای بازی با تیم پرسپولیس به غیر از مجتبی جباری بازیکن مصدوم دیگری نداریم.

 

 

این در حالیست که پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد مصدومیت مجتبی جباری چندان جدی نیست و احتمال حضور این بازیکن در دربی پایتخت زیاد است.




تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

با دوست پسرم دعوام شد گفتم حیلی خودخاهی ،با اشاره به سمت خودش گفت من خودخواهم؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ پسر همسایمون خودخاهه

دختره "با کلی عشوه و ناز "ميگه کلی پسر با تک تک نفس های من مردن ! پسره با اعتماد نفس ميگه پـَـــ نــه پـَـــ ميخواستی نميرن از اون بوی بد دهنت

به دوستم ميگم دارم واسه چند روز ميرم آبادان . ميگه واسه کار داری ميری؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ يه دماسنج خريدم دارم ميرم تو دمای باﻻی 50 درجه تستش کنم

تو ماشین داشتم سی دی روضه گوش میدادم..میزدم جلو...دوستم گفت میخوای برسه سینه زنیشو گوش کنی؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ میخوام ببینم آخرش شام میدن یا نه

تو پارتی همه دارن وسط میرقصن رفیقم میگه اینا دارن می رقصن///گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دارن دست تکون میدن هلی کوپتر امداد بیاد کمک

عاقد : عروس خانم وکیلم ؟ عروس میگه پـَـــ نــه پـَـــ تو این بی شوهری میرم گل بچینم

 

رفتم مطب زنان نوبت بگیرم منشی میگه زائو شمایید؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ خواهرمه یه خورده خجالتیه این شد که ما مزاحمتون شدیم

زنگ زدم 118 شماره تلفن دانشگاهو بگیرم به اپراتوره میگم دانشگاه پیام نور لطفا میگه پیام نور؟؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ دانشگاهه آکسفورد!!!




تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آهنگ جدیدوفوق العاده ازعلی عبدوالمالکی به زودی.....

آهنگ جدید علی رضا روزگارورضاشیری به نام دیگه نمی خندم رسید

آلبوم جدید و بسیار زیبای نوید احدی منتشر شد

آهنگ جدید از آرمین2afmبه زودی

آلبوم جدید گروه زدبازی(به جز سامان ویلسون همه در این آلبوم هستند)

آلبوم فرزادفرزین به نام شلیک به زودی




تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

حقوق والدین عبارتند از:
1-به پدر و مادر احترام بگذاریم هر چند شیعه نباشند.
2-با آنها مصاحبت کنیم.
3-کوچکترین کلمه‌ای که سبب آزار و اذیت آنها شود نگوییم.
4-نیازهای پدر و مادر اعم از مادی و غیر مادی را برآورده سازیم.
5-با مهربانی و دلسوزی آنها را نگاه کنیم.
6-صدای خود را از صدای آنها بلندتر نکنیم.
7-جلوتر از آنها حرکت نکنیم.
8-اگر پس از مرگ دینی برگردن آنها بوده که نتوانسته‌اند آن را ادا کنند دین را ادا کنیم و برای آنها طلب استغفار کنیم.

ممکن است بعضی از پدر و مادرها یک یا چند نکته‌ای که ما در این‌جا آورده‌ایم به ظاهر ایشان مهم نباشد اما با انجام این کارها می‌توانیم به آنها بفهمانیم که این نکته‌ها جزئی از حقوق پدر و مادر است.
  امام باقر علیه‌السلام می‌فرماید: مردی نزد رسول خدا آمد و گفت شوق و نشاط جهاد دارم.
حضرت فرمود: جهاد کن در راه خدا زیرا اگر کشته شوی نزد خدای زنده‌ای و روزی می‌خوری و اگر به غیر شهادت در آن راه به صورت دیگری بصیری پاداشت با خداست و اگر برگردی از گناهان پاک شده‌ای همچنان که از مادر متولد شده‌ای. گفت: پدر و مادر پیری دارم که به من انس دارند و از رفتن من ناراحت می‌شوند.

حضرت فرمود: پس نزد آنان بمان قسم به کسی که جان من در دست اوست انس یک شبانه‌روز آنها به تو از یک سال جهاد بهتر است.




تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

گر چه عواطف انسانی ومسأله حق شناسی به تنهایی برای احترام به والدین کافی است، ولی قرآن حتی در مسایلی که هم عقل در آن استقلال کامل دارد و هم عاطفه آن را به وضوح درمی یابد، سکوت روا نمی دارد؛ بلکه به عنوان ارشاد و تأکید در این موارد هم دستورات لازم را صادر می کند و در مورد احترام والدین آن قدر تأکید کرده است که در کمتر مسأله ای این اندازه اهتمام دیده می شود. به پنج مورد از آیات به عنوان شاهد اشاره می شود:

 

«جز خداوند یگانه را پرستش نکنید وبه پدر و مادر نیکی کنید». (سوره بقره، آیه 83)

 

«و خدا را بپرستید و هیچ چیز را همتای او قرار ندهید و به پدر و مادر نیکی کنید».(سوره نساء، آیه 36)

 

«چیزی را شریک خدا قرار ندهید و به پدر ومادر نیکی کنید». (سوره انعام، آیه 151)

«و ما به انسان درباره پدر و مادرش سفارش کردیم مادرش او را با ناتوانی حل کرد و دوران شیرخوارگی او در دو سال پایان می یابد. (آری به او توصیه کردم) که برای من و برای پدر و مادرت شکر به جا آور که بازگشت (همه شما) به سوی من است». (سوره لقمان، آیه 14)

پروردگارت فرمان داده جز او را نپرستید و به پدر و مادر نیکی کنید هرگاه یکی از آن دو یا هر دوی آنها نزد تو به سن پیری رسند، کمترین اهانتی به آنها روا مدار و بر سر آنان فریاد نزن و گفتار لطیف و سنجیده و بزرگوارانه به آنها بگو و بالهای تواضع خویش را از محبت و لطف در برابر آنان فرود آر و بگو: پروردگارا! همان گونه که آنها مرا در کوچکی تربیت کردند، مشمول رحمت آنها قرار ده». (سوره اسراء، آیات 23 و 24)

نکاتی که از آیات فوق استفاده می کنیم:

1ـ خداوند جایگاه پدر و مادر را در رتبه بعد از خود قرار داده است.

2ـ هم چنان که حق خداوند مجهول است، حق پدر و مادر نیز مجهول است.

3ـ هم چنان که انسان هر چه تلاش کند، نمی تواند حق خداوند را ادا کند و تنها می تواند خود را در مسیر بندگی خداوند قرار گیرد در مورد پدر و مادر نیز چنین هست که حق ایشان قابل ادا نیست.

4ـ هم چنان که ادای حق معصومان به عنوان پدر معنوی امت در حال حیات و مرگ یکسان است، ادای حق والدین نیز در حال حیات و مرگ یکسان است و تنها شکل آن فرق می کند.

5ـ ادای حق والدین از امور فطری و انسانی است نه انیکه در خصوص مسلمانان یا مؤمنان باشد؛ زیرا که فرمود: ووصینا الانسان....» و نفرمود: «و وصینا المسلم».

6ـ هم چنان که شکر خدا از اسباب برکت است. شکر والدین نیز از اسباب برکت است.

7ـ هم چنان که در آخرت از بسیاری از حقوق سؤال می شود بالاخص از حق پدر و مادر سؤال خواهد شد؛ زیرا می فرماید: «الی المصیر».

8ـ هم چنان که انسان می بایست در برابر خداوند متعال متواضع باشد، در برابر پدر و مادر نیز باید کمال تواضع را داشته باشد. «واخفض لهما جناح الذّل»

 

9ـ جالب اینکه در آغاز توصیه به هر دو می شود و می فرماید: «وبالوالدین» ولی به هنگام بیان زحمات و خدمات، تکیه روی زحمات مادر می نماید تا انسان را متوجه ایثارگری ها و حق عظیم او سازد، «حملته امه...»





تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

بخار شيشه ايم ، نازمون کني اشکمون در مياد چه برسه فراموشمون کني

 

شرط دل دادن دل گرفتن ، وگرنه یکی بی دل میشه اون یکی دو دل.

چو عاشق میشدم گفتم ربودم گوهر مقصود را ندانستم که این دریا چه موج خون فشان دارد

درعمق آرزوی من است که دروجودت خانه ای داشته باشم حتی به مساحت یک یاد

فاصله گرچه دستهايمان را جداكرد ولی خوشحالم جرات ندارد بدلهايمان نزديک شود

در وصل هم به شوق تو ای گل در آتشم ، عاشق نمیشوی که بینی چه میکشم

 

ای دل نگفتمت مرو از راه عاشقی رفتی؟ بسوز که این همه آتش سزای توست

شب فراق نداند که تا سحر چند است مگر کسی که به زندان عشق در بند است

می خواهمت چنان که شب خسته خواب را می جویمت چنان که لب تشنه آب را

 

جانا به جان رسید ز عشق تو کار ما دردا که نیستت خبر از روزگار ما

پروانه پر، گنجشک پر ، کلاغ پر ، دلم واسه دیدنت همیشه پر پر

 




تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

مرجع خبری پرسپولیس : دنیزلی تصمیم گرفت مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در دربی ۷۴ به میدان نرود.

 

وحید هاشمیان، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل حضور در کلاس مربیگری هفته گذشته راهی آلمان شد. مسئولان پرسپولیس سعی کردند تا او را زودتر از موعد مقرر به تهران بازگردانند تا حداقل در دربی ۷۴ حضور داشته باشد.

 

 

اما با توجه به غیبت هاشمیان در تمرین امروز، دنیزلی پس از تمرین اعلام کرد که این بازیکن حتی اگر فردا به تهران بیاید در دربی ۷۴ به میدان نخواهد رفت.





تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال مس کرمان گفت: قرار بود فردا تفاهم نامه انتقال قرضی‌ام به پرسپولیس امضا شود.

 

مهرداد پولادی در مورد بیانیه هیئت مدیره باشگاه مس کرمان مبنی بر مخالفت با پیوستنش به پرسپولیس گفت: اکنون کرمان هستم و صبح هم در باشگاه بودم و هیچ صحبتی در این زمینه نشد.

 

قرار بود امروز گنجعلی خانی مدیر عامل باشگاه تفاهم نامه انتقال من را امضا کند تا به طور قرضی به پرسپولیس بروم اما آن طور که به من گفتند دیسک کمر ایشان عود کرد و امروز به باشگاه نیامده بود.

 

وی ادامه داد: قرار شد فردا به باشگاه بروم و این تفاهم نامه امضا شود و به پرسپولیس بروم. اکنون هم در جریان این مسائل نیستم. نمی‌دانم چه باید بگویم. ابتدا باید با مسئولان باشگاه صحبت کنم تا ببینم ماجرا چیست.

 

پولادی در مورد اینکه در صورت مخالفت با انتقالش به پرسپولیس چه واکنشی انجام می‌دهد، عنوان کرد: واقعا نمی‌توانم کاری کنم. ابتدا باید با مسئولان باشگاه مس صحبت کنم تا ببینم قضیه از چه قرار است.

 

 

وی در مورد اینکه مصاحبه‌اش علیه بلاژویچ عامل این تصمیم بوده،‌ اظهار داشت: از زمانی که به آقای داوری رئیس هیئت مدیره قول دادم هیچ صحبتی علیه سرمربی مس نکردم و آن مسئله‌ حل شده بود.





تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

مرجع خبری پرسپولیس : در تمرين امروز (سه شنبه) سرخپوشان که در زمين مجموعه ورزشي درفشي فر برگزار شد، چهار بازيکن از تمرين معاف بودند.

 

دکتر چشمه سري درباره وضعيت بازيكنان آسيب ديده پرسپوليس به سايت اين باشگاه گفت: علي کريمي مشکل خاصي ندارد، بلکه به دليل کوفتگي و خستگي و هماهنگي با کادر فني، استراحت کرد و فردا در تمرين حاضر مي شود.

 

مشکل مازيار زارع به کشيدگي چهار سر ران مربوط مي شد. او نسبت به روز قبل خيلي بهتر بود و براي بازي پنجشنبه آماده خواهد شد و ترجيح داديم براي جلوگيري از بروز آسيب جديد، پا به توپ نشود. مصدوميت حميدرضا علي عسگری هم به آسيب ديدگي کنار زانوي او مربوط مي شود. آنچه ما در تمام موارد در حال جنگ با آن هستيم فاصله کم بين بازي ها است.

 

وي در ادامه گفت: دغدغه اصلي ما به غلامرضا رضايي مربوط مي شود که از ناحيه مچ پا درد دارد. همه اقدامات لازم انجام شده است و حتي او را به اردو هم مي بريم تا برنامه هاي درماني را دنبال کنيم و هنوز درباره او نمي توان نظر قطعي را اعلام کرد.

 

 

پزشک تيم پرسپوليس در پايان درباره وضعيت عليرضا محمد افزود: او کاملا با تيم تمرين کرد اما هنوز نياز به مراقبت دارد و درباره شرايط او براي بازي روز پنجشنبه تصميم گيري مي شود.





تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 2236
بازدید کل : 705128
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما