حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

بابک جهانبخش خواننده آلبوم های "چی شده" ، "بی اسم" ، "احساس" و "زندگی من" این روزها مشغول گرد آوری جدید ترین اثر خود می باشد . جهانبخش که خواننده ای پر طرفدار و صاحب سبک می باشد ؛ اجراهای زنده ی بسیار موفقی داشته و لذا موقعیت تثبیت شده و خوبی را در میان مردم دارد.
ترانه های این آلبوم از سروده های محسن شیرالی ؛ سید محمد کاظمی ؛ بابک جهانبخش ؛ علیرضا پیروزی و یاحا کاشانی هستند و آهنگسازی قطعات بر عهده خود بابک جهانبخش و پیام هوشمند می باشد ... تنظیم کنندگان این آلبوم هم کوشان حداد ؛ سعید مدرس ؛ امیر فتحی ؛ پیام هوشمند ؛ بابک جهانبخش و امیرحسین اویسی هستند.




تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

جدیدترین آلبوم فرزاد فرزین به نام «شلیک» طبق اعلام تهیه‌کننده هفته آخر بهمن ماه در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.
فرزین برای این آلبوم دو ویدئو کلیپ ساخته که هزینه‌های زیادی هم برای آن صرف شده است. این ویدئوها برای دو قطعه «بیا بیا» و «زن» ساخته شده‌اند و کارگردان آنها نیز کیوان ملک‌مطیعی است. هنرمندانی چون کوشان حداد و یاحا کاشانی در این آلبوم حضور دارند.
داستان یکی از این کلیپ‌ها هم در گذشته‌ای دور اتفاق افتاده که به یک باره زمان می‌ایستد و به عقب برمی‌گردد و ... این ویدئو ها قرار است در ابتدای مجموعه «شام ایرانی» گنجانده شده و در سراسر کشور منتشر شوند.




تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

سرودن ترانه های آلبوم جدید محسن یگانه که تا این لحظه حباب نام گرفته به پایان رسیده و تمامی ترانه ها مجوز گرفته اند که همه این ترانه ها را خود محسن یگانه سروده است . تنظیم کنندگان این آلبوم خود محسن یگانه ، شهاب اکبری علی ثابت و یک تنظیم کننده جدید به نام مهران عباسی هستند . محسن یگانه در بین آهنگ هایی که تابحال خوانده از کلمه دوستت دارم استفاده نکرده اما این بار در آلبوم جدیدش آهنگی با نام دوستت دارم گنجانده که در سبک ترنس کار شده است . دیگر آهنگ هایی که به چشم می خورد آهنگ هایی از قبیل نمیشه ، حباب ، نرو ، بخند و .. غیره است . تنظیم پنج قطعه در این آلبوم بر عهده شهاب اکبری بوده و تنظیم بقیه قطعات برعهده علی ثابت ، مهران عباسی و خود محسن می باشد . محسن یگانه در مورد پیوستن مهران عباسی به گروهش می گوید : جدیدا دوستی را به گروهم و آلبومم اضافه کرده‌ام که در نوع خودش، تجربه بی‌نظیری است. او از جنس خودمان است. به اعتقاد من کسی که سختی نکشیده باشد از جنس ما نیست. مهران عباسی را به آلبومم اضافه کرده‌ام و این یکی از افتخارات من است که کسی مثل مهران عباسی را در کست خود داشته باشم. این هنرمند با موزیسین‌های بزرگی در دنیا ارتباط دارد.
او حرکتی کرد که من را نابود کرد. من معمولا آدم‌هایی که به سراغم می‌آیند بر عکس اینکه بخواهم کلاس بگذارم، ده برابر خودم را کوچک می‌کنم و با روی باز می‌روم به استقبالش! مهران دنبال کار من امد و گفت که می‌خواهد یکی از آن‌ها را رمیکس کند و ان قطعه، قطعه «سکوت» بود. برایم جالب بود که او این پیشنهاد را به من داده است. چون من موزیک الکترونیک ایران را دنبال می‌کنم و تاریخچه همه آن‌ها را می‌دانم. مثلا می‌دانم مهران عباسی و کوشان حداد از کی و چه زمانی کار خود را شروع کرده‌اند. من مریض این موسیقی بودم. اما این توی کار‌هایم دخیل نشد و هنوز هم ارکستر زهی برای اجرا‌هایم می‌چینم. برای تنظیم قطعه «سکوت» آن را به مهران سپردم و وقتی دیدم که مهران خودش به دفترم آمد و کار را برایم آورد تا گوش کنم، احساس کردم که فردی بی‌ریا و خاکی است و همین برایم با ارزش و قابل احترام بود. وقتی که فهمیدم چقدر تجربه و سواد دارد و تئوری می‌داند و علم موسیقایی دارد، کاملا برایم قابل احترام شد. جالب اینجاست که دیدم با نرم افزاری که من کار می‌کنم او هم کار می‌کند. اما من خیلی از او عقب مانده‌ام. چون من این کار را خیلی تجربی شروع کرده بودم وطی این همه سال فقط شاید یک دو جلسه‌ای و یک شش جلسه‌ای کلاس گیتار رفته باشم. خیلی دوست داشتم حرفه‌ای و اصولی یاد بگیرم که مهران این امکان را برایم فراهم کرد و در حال حاضر استادانه به من یاد می‌دهد ...
احتمالا این آلبوم شامل 11 تا 13 قطعه خواهد بود که به زودی پس از پایان مراحل تولید و اخذ مجوز نهایی منتشر خواهد شد !




تاریخ: دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

 

 

آهنگی از امیر تتلو و آرمین AFM 2 پخش شده که به مناسبت تولد یاشار رپفا ( 28 بهمن ) خوانده شد بود حتی در آهنگ اسم رپفا رو هم که میگن به جاش بوق گذاشتن این کار دزدی پخش شده است لطفا دانلود نکنید

 

 





تاریخ: جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آهنگ جدید سروش هیچکس به نام اون مثل داداشم بود فردا پخش میشه

آهنگ جدید منصور هم فردا پخش میشه

آهنگ جدید یگانه با همراهی رضا صادقی احتمالا تا قبل از عید پخش بشه

آهنگ جدید آرمین تو ای اف ام هم همراه با ویدئو کلیپش تا چند روز دیگه پخش میشه

آهنگ جدید حسین تهی به نام قول بده به زودی

آهنگ جدید سیاوش قمیشی به زودی

آلبوم جدید امین رستمی به نام شیش به زودی

آلبوم جدید فرزاد فرزین به نام شلیک 29 بهمن پخش میشه

آلبوم جدید یگانه به نام حباب سال آینده منتشر میشه

تک آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام انتخاب به زودی

آلبوم جدید مهدی یغمایی به نام یه دنیا حرف اسفند ماه منتشر میشه

آهنگ جدید علی اصحابی به نام بانو به زودی

آلبوم جدید پویا بیاتی به نام بگو سیب هم به زودی منتشر میشه

آلبوم جدید علی تکتا به نام زمونه 26 بهمن ماه پخش میشه

آلبوم جدید بهنام صفوی به نام آرامش به زودی پخش میشه

آلبوم جدید گروه زدبازی به نام زاخار نامه سال آینده پخش میشه که یکی از آهنگای آلبومشون هم با همراهی سروش هیچکس هست




تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آلبوم جدید احسان خواجه امیری با 10 تراک به زودی منتشر میشه که ترانه سرای تمامی قطعات این آلبوم روزبه بمانی هستش و آهنگسازی این آلبوم هم بر عهده ی علیرضا افکاری بوده

آلبوم جدید شهاب رمضان به نام جاده ی دنیا با همکاری سیروان خسروی به زودی

آلبوم جدید سیروان خسروی که احتمالا 9 قطعه داره با همکاری مهدی یراحی و زهرا عاملی به نام جاده ی رویاها به زودی پخش میشه

آهنگ جدید گوگوش به نام بدرود با شعر رها اعتمادی به زودی

آلبوم جدید محسن چاوشی به نام پرچم سفید اواخر اسفند ماه منتشر میشه

آهنگ جدید امیر تتلو به نام تتل بیچاره به زودی

آلبوم جدید و مشترک اردلان طعمه و امیر تتلو به نام tato به زودی




تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آهنگ جدیدوفوق العاده ازعلی عبدوالمالکی به زودی.....

آهنگ جدید علی رضا روزگارورضاشیری به نام دیگه نمی خندم رسید

آلبوم جدید و بسیار زیبای نوید احدی منتشر شد

آهنگ جدید از آرمین2afmبه زودی

آلبوم جدید گروه زدبازی(به جز سامان ویلسون همه در این آلبوم هستند)

آلبوم فرزادفرزین به نام شلیک به زودی




تاریخ: چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

موزيک ويديو لالايی جديد ترين سبک و جديد ترين آهنگ دهه ی اخير از لحالظ سيلابهاي جديد در شعرو ملودي و واقعاً هم داستان جالبی داره و تمام معيارهای تصويری رو برای پخش داره از همه مهمتر اين آهنگ و ويدو بر خلاف اکثر ويديو های ايرانی از جايی کپی برداری نشده و مخصوص سبکه خود تتلو هستش چرا اين ويديو رو رد کردين؟چرا به جامعه ی موسيقی خيانت ميکنيد؟ يعنی واقعاً کليپ لالايی در حد کيليپ هايی که الان داره از PMC پخش ميشه نيست؟ از خداوند براتون طلبِ مغفرت ميکنم چون واقعاً کاری با ما جوونايی که با امکانات واقعاً کم با ترس و لرز و با دست خالی کارايي به اين قشنگی انجام ميديم و از شما تقدير که نخواستيم ولی حتی درست پخش هم نمي کنيد کاري که از ديد خدا پنهان نميمونه (با آرزوی موفقيت برای شما) امير تتلو




تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

محمدرضا فروتن یک اثر موسیقایی به آهنگسازی سیروان خسروی و بابک زرین ضبط کرده است و بزودی آن را منتشر می‌کند.
پس از مهران مدیری، بهرام رادن، اشکال خطیبی و برخی دیگر از بازیگرانی که به عرصه موسیقی وارد شده‌اند، محمدرضا فروتن هم این روزها وارد عرصه موسیقی شده است.
محمدرضا فروتن یک اثر موسیقایی به آهنگسازی سیروان خسروی و بابک زرین ضبط کرده است و بزودی آن را منتشر می‌کند.
این اثر موسیقایی شامل هشت قطعه است که آهنگسازی چهار قطعه آن را بابک زرین عهده‌دار است و چهار قطعه دیگر را سیروان خسروی آهنگسازی کرده است.
این اثر موسیقی که در ژانر پاپ است، مضمونی عاشقانه دارد و چند قطعه ریتمیک هم در بین آنها گنجانده شده است. ضبط قطعات این آلبوم به صورت اجرای زنده بوده است.
اتفاقی که این روزها در ایران کمتر رخ می‌دهد ؛البته هنوز نامی برای این آلبوم انتخاب نشده است. ترانه‌های این اثر را افشین یدالهی سروده است .




تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

بعد از ایام عزاداری ماه محرم و صفر چند آلبوم جدید از سوی موسسه فرهنگی هنری ایران گام به بازار موسیقی عرضه می شود
بعد از ایام عزاداری ماه محرم و صفر چند آلبوم جدید از سوی موسسه فرهنگی هنری ایران گام به بازار موسیقی عرضه می شود. آلبوم های «دوستت دارم» کاری از گروه سون، «برسماع تنبور»به خوانندگی علیرضا قربانی، «بوی دیروز» و «خاطرات طلایی»10 اثر نفیس از فریبرزلاچینی، «دل به دل» اثری از همایون شجریان،«سوپرایز» به خوانندگی محمد علیزاده،«جاده رویا» به خوانندگی سیروان خسروی و همچنین آلبوم جدید رضا صادقی که عنوان آن هنوز مشخص نیست در اردیبهشت ماه سال 91منتشر می شود.
شرح کامل آلبوم ها به این صورت است:
«دوستت دارم» کاری از «گروه سون» این آلبوم 9 قطعه است و قطعات آن شامل:«هر چی می گم دوستت دارم»،«نمی تونم ثابت کنم»،«نرو خواهش می کنم»،«دوستت دارم»،«همش به تو فکرمی کنم»،«نفس»،«عشق من»،«جدایی»،«من بی تو می میرم».
آهنگساز این اثرامیر قنادی است، کیارش پوزشی نیز 2ترک آن را آهنگسازی کرده است.خواننده و تنظیم کننده این آلبوم نیزآرش قنادی،امیر قنادی و کیارش پوزشی است. همچنین ترانه سرایان این اثر امیر قنادی، مریم اسدی،علیرضا پیروزی و کیارش پوزشی می باشد.
«جاده رویاها» به خوانندگی سیروان خسروی است که شامل قطعات «نه نرو»،«آخرین روز»،«بارون پاییزی»،«بی قرار»،«من عاشقت شدم»،«جاده»، «روزهای رویایی»و«تابوده همین بوده» است.
آهنگسازان این اثر سیروان خسروی،شهاب رمضان،مهدی یراحی و امید جامع است و همچنین ترانه سرایان آن امیرارجینی، سیروان خسروی،امید جامع ، زهراعاملی و امیر یگانه است.
«برسماع تنبور» به خوانندگی علیرضا قربانی می باشد که قطعات آن شامل «پیش راز»،«آن سومرو»،«برای تو»،«کوی عشق»،«نیمه‌شبان»،«تا عاشقی»است.تمام اشعار این آلبوم از مولانا است و تنها قطعه «کوی عشق» را سلمان ساوجی سروده است. آهنگسازان این اثر تهمورث پورناظری، کیخسرو پورناظری و سهراب پور ناظری می باشد.
«بوی دیروز» و «خاطرات طلایی» به خوانندگی فریبرزلاچینی است که برای سال جاری دو مجموعه نفیس که هر کدام شامل 5سی دی می باشد به بازار موسیقی عرضه می کند.
«دل به دل» همایون شجریان نیز با آهنگسازی پورناظری ها منتشر می شود.
محمدعلیزاده که پیش از این آلبوم موفق «جز تو» رامنتشر کرده بود این باربا آلبوم جدید خود با نام «سوپرایز»می آید. این آلبوم شامل یک پک و دو سی دی می باشد که قطعاتی از آلبوم «جز تو» هم در این آلبوم استفاده شده است. قطعات آن شامل«دلت با من»،«دل بده»،«دل بی توغم زده»،«غم دنیاست»،«قحطی »،«شهر باران»،«عشق من» و «حالمو زیبا کن»می باشد.




تاریخ: سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 304
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 1332
بازدید ماه : 1823
بازدید کل : 704715
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما