انجلینا جولی چاقو كش و براد پیت بیچاره
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

آنجلینا هر وقت عصبانی می شود، به سمت این و آن چاقو پرتاب می کند. براد پیت خیلی بابت این قضیه ناراحت و نگران است و یک مجموعه " چگونه خود را آرام نگه داریم " برای آنجلینا جولی خریده است تا او یاد بگیرد چگونه احساسات خود را کنترل کند.


این مجموعه شامل تکنیکهای چگونگی تنفس ، مدیتیشن و تای چی است.
وی ،‌پرتاب کننده ماهر چاقو به شمار می رود و این کار را حین بازی در فیلم Tomb Raider یاد گرفته است. براد پیت می گوید : هر وقت آنجلینا عصبانی می شود باید از جلوی چشم او دور شویم ، چون واقعا خطرناک می شود.

او به شوخی ادامه می دهد : گاهی اوقات احساس می کنم هر وقت نزدیک آنجلینا هستم باید جلیقه ضد گلوله بپوشم،‌ چون می ترسم آنجلینا آسیب جدی به من وارد کند تا حتی من را بکشد.

آنجلینا به خاطر اخلاق تند و زود جوش بودنش معروف است و به همین دلیل بود که ازدواج اولش با : بیلی باب " به شکست انجامید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 712
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 890
بازدید ماه : 1381
بازدید کل : 704273
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما